Moeders v. Moeders

Hallo!! Grappig dat mijn berichtje zo veel reactie teweeg kan brengen! Ik wist al wel van dat afslankgedoe, maar eerlijk gezegd kan ik me daar niet zo druk over maken. Ik moet er zelf niet aan denken om moeilijk zwanger te worden en er zou niks zijn wat mij kan helpen. De gedachte dat ik deze vrouwen kan helpen door urine af te staan wat ik anders door de plee spoel, overheerst. Erg fijn dat je elkaar kunt helpen met zwanger worden! De test was gelukkig nog positief en ik heb het leuke boek uitgekozen. Maar wat was ik zenuwachtig voor de test, zeg haha!!
Groetjes van mij en bedankt voor jullie reacties op mij oproep! Groetjes van mij
 
Stel nou dat je zelf niet zwanger kunt worden en dat je hiervoor afhankelijk bent van de medicijnen die uit de urine van zwangere vrouwen gewonnen kunnen worden. Zeg je dan ook 'laat maar zitten'? Hou toch eens op met dat gezeur en wat dan nog als er een aantal mensen van jouw pies willen afvallen. Ik zou er zelf niet aan moeten denken, maar wat dan nog. Anders spoel je het toch door de wc.
Verder stelt MvM cadeaus ter beschikking aan vrouwen die meedoen. Dat is ook echt niet gratis en die pakken de meeste toch ook aan??
 
Hallo Mij. Je bent een kei dat je je hebt aangemeld bij moeders voor moeders. Ik heb het zelf ook gedaan en heb een goede uitleg ontvangen van moeders voor moeder. Ze heeft me verteld dat er een enkele keer de hormonen gebruikt worden voor afslankmiddelen, maar daar hebben ze niet de volledige controle over. Als je hier echt wat over wil weten zou ik gewoon nog even bellen en vragen om info. Dan krijg je goede uitleg en laat de schreeuwers maar schreeuwen. Je bent een goed mens als je je medemens wilt helpen. Dikke knuf
 
Terug
Bovenaan