Moeders v. Moeders

Inderdaad gewoon een beetje ochtendurine bewaren in een potje op de badkamer. Ze heeft maar 3 druppeltjes nodig, dus je hoeft geen pot vol te piesen.

Ik vond het ook errug spannend en voor mij was het een bevestiging dat ik inderdaad nogsteeds zwanger ben.

Voor alle klaagdozen. MvM MOET een klein percentage van de urine afstaan (waarom weet ik niet, zal wel weer een wettelijke onzin regeling zijn) wat naar hun mening gebruikt wordt voor doelen waar ze absoluut niet achter staan. Ze verdienen geen drol aan die afslankmiddelen en staan er ook niet achter. Denk in zo'n geval niet aan de dikke ass van R. Froger, maar aan alle vrouwen die niet vanzelf zwanger raken. DAAR GAAT HET OM!!
 
Vraag het eens aan een onafhankelijke instantie en niet aan MvM of Freya. MvM verdient er wel aan en doet geen drol tegen de florerende handel in HCG. Rene Froger is niet de enige die zich laat injecteren.

Volgens mij is oogluikend toestaan hetzelfde als goedkeuren.
 
Mijn beste vriendin en de zus van een andere vriendin kunnen allebei niet zwanger raken en hebben dus een hormoonkuur nodig. Ik zelf doe ook mee en DANK JE WEL dat jij ook meedoet. Die verhalen zijn waar, maar in welke mate weet ik ook niet. Maar als niemand urine afgeeft dan kunnen dat soort vrouwen NOOIT zwanger raken. En 1 geholpen is voor mijn gevoel al goed.
laat je niet afschrikken door al die verhalen!!!

Ik moest ook gewoon wat ochtendurine opvangen. maar ik had wel heeeeel veel en ze heeft inderdaad maar een paar druppeltjes nodig. Dus hou je in :)
Die test vond ik ook echt spannend. Wat als ik helemaal niet zwanger was......maar natuurlijk is die ook positief. Je mag hem trouwens ook houden, dus dat is misschien ook wel leuk (voor de verzameling). Je mag ook nog een cadeau uitkiezen (een boek over de zwangerschap en daarna, een speelkleed of een knuffel) die krijg je dan zodra je de flessen krijgt.

Ik vind een goede organisatie en ben blij dat andere vrouwen daar ook zo over denken. Misschien kun je het die vrouw nog navragen?
 
beste anoniem,

Lees eens een krant en dan bedoel ik niet de telegraaf, maar een echte, of vraag eens aan je huisarts. De libelle en margriet maken ook graag reclame voor de HGC afslankuur, maar dat is naturlijk maar reclame.

Je kunt evt ook terecht in Scheveningen bij R. Shumacher. Die zal je met plezier zn voorraadje afslankpreparaten laten zien waar hij half bekend Nederland mee inspuit!

groetjes Maaike
 
Ja en al die honderden of misschien wel duizenden vrouwen die wel het medicijn voorgeschreven krijgen om zwanger te worden? Hoe zit het daarmee dan?

Hoop maar dat jij nooit tot die groep zal behoren en als dat wel zo is mag je blij zijn dat er ook nog vrouwen zijn die hun AFVAL (gratis, kosteloos en belangeloos) afstaan en dat jij dan ook gebruik mag maken van het medicijn.

Ik snap de hele discussie niet, het kost je toch NIKS??

Ik kan me hier best om ergeren, want als niemand meer meedoet worden er heel veel vrouwen de dupe, en kinderloos blijven gun je toch niemand? Dat wil je voor jezelf niet en dat moet je voor anderen ook niet willen. Het is maar pies hoor (als het nou nog je geld was, dan kon ik het me nog wel voorstellen), gewoon afgeven en je niet zo druk maken over die bekende nederlanders die er dan ook nog mee afvallen. Overgewicht is trouwens ook een gevaar voor de gezondheid.

Jane
 
Ik ben ook niet tegen MvM of zo. Ik vind alleen dat ze niet eerlijk zijn. En ik heb er erg bezwaar tegen dat er zomaar allemaal mensen met het medicijn worden ingespoten terwijl het net als andere afslankmiddelen helemaal niet helpt. Die mensen moeten daar wel heel veel geld voor neertellen en worden volgens mij dus gewoon afgezet.

MvM doet daaraan mee, en ik vind het eigenlijke doel echt hartstikke goed, maar ze ruiken natuurlijk ook geld en de moeders staan voor niks hun plas af. Dat kopt toch niet?
 
Nee okee, ik geloof ook best dat het wel gebeurt hoor dat een gedeelte van het medicijn als afslankmiddel word voor geschreven. Maar, denk ik dan, MVM zijn niet degenen die medicijnen voorschrijven, dat zijn toch meestal artsen. Ligt de ' schuld' dan niet bij degenen die dit medicijn voorschrijven? Het wordt tenslotte geproduceerd tbv vrouwen die zwanger willen worden?

Ik snap je bezwaar best wel hoor, maar je ' pakt' er uiteindelijk alleen degenen mee die het echt nodig hebben, dat vind ik erg.

groetjes, Jane
 
Terug
Bovenaan