moeders voor moeders BAH!

moeders voor moeders wat is dat een belachelijke onderneming!!
Je zou denken dat ze je urine gebruiken voor andere vrouwen maar nee hoor! ze gebruiken het voor hele andere doeleinden! ik doe er niet aan mee, en ze brengen je de flessen aan de deur, de hele buurt ziet gelijk dat je zwanger bent! SCHIJNHEILIGE LUI!
 
Welke doeleinden dan?? (is dat door jou bewezen soms??).
Ze brengen de flessen aan je deur, maar doen dat op een door jou uitgekozen discrete manier (is mijn ervaring!!). Hoezo nou gelijk schijnheilige lui? Als je er niet aan mee wilt doen, geen probleem, zijn genoeg anderen die wel mee willen doen. Maar om ze dan gelijk schijnheilig te noemen .... wie is er hier nou schijnheilig? Ieder z'n meug toch??
 
Ik doe er ook niet aan mee, ik zag ze bij de buren de flessen brengen, ik vroeg aan mijn buurvrouw, ben je zwanger? ze werdt rood, en zei dat ik het aan niemand mocht vertellen. Ze mogen wel wat discreter zijn.
 
dat weet je als je er aan mee doet, bij mij vertelden ze er bij dat er dus een risico is dat je buren het kunnen zien. Ze zetten ze bij mij achter 2 planten bakken in het portiek, vond het wel grappig dat de postbode mij gisteren ging feliciteren!
 
Nou hoe discreet ben jezelf, ik wilde ook niet dat ze ze aan mijn deur kwamen ophalen, maar als jij niet voor jezelf opkomt! Ik heb ze iedere keer naar die vrouw in de buurt gebracht, geen hond die wist dat ik eraan mee deed/dat ik zwanger was! En geloof me mijn zus die geen kinderen kan krijgen heeft wel dankzij urine van vele vrouwen hormoonbehandelingen en IVF behandelingen kunnen krijgen!
Dit is toch het minste wat je kunt betekenen voor andere vrouwen!Dat ze er misschien eens onderzoek mee doen is alleen maar goed. Ik ben duidelijjk VOOR!
 
Ik doe wel mee aan moeders voor moeders. Ik ben benieuwd welke doeleinden de anoniem bedoels. Volgens mij is het wel goed inderdaad voor hormoonbehandelingen!! Ik zet de flessen gewoon buiten neer maar probeer het zo dat de buren het niet zien en als ze het wel zien, jammer dan. Ik wil nog toevoegen dat ik toch moet plassen dus of ik het nu opvang of doorspoel, maakt mij niet zoveel uit...
 
Je moet je eerst goed inlezen in een onderwerp voordat je je zo erover oordeelt!

Je hebt kennelijk geen informatitrice op bezoek gehad. Ze vertelde mij bij het eerste bezoek dat er inderdaad mensen zijn die de pillen die van de plas gefabriceerd worden gebruiken als afslankpillen. Daar kan moeders voor moeders niets aan doen,ze vinden heel erg vevelend dat het gebeurt en dat ze op deze manier in de publiciteit zijn gekomen. Het ligt aan de artsen die deze pillen ook als afslankmiddel voorschrijven. Ik ben blij dat ik op deze manier andere vrouwen kan helpen om ook zwanger te worden, ook al loop ik het risico dat er misschien een bijzit die met behulp van mijn plas afvalt...

Ik was ook bang dat de buurt het zou merken. Nu heb ik ervoor gekozen om de kratten zelf weg te brengen naar een opslagplaats. Maar sinds een week staan ze nu op maandagochtend bij mij achter de schuur.
 
Terug
Bovenaan