moeders voor moeders BAH!

So what. Wat maakt het uit als mensen zien/ontdekken dat je zwanger bent. Al ziet de hele wereld dat ik een kindje verwacht!! Daar ben ik juist trots op. Waarom al dat stiekeme gedoe. Moeders voor Moeders is een kei van een organisatie en waar zij de urine ook voor gebruiken...je spoelt het anders toch maar het riool in terwijl andere mensen ermee geholpen zijn. Ik vind het allemaal een hoop ophef om nieks!!
 
Normaal gesproken denk ik drie keer na over de formulering van mijn reacties, maar deze keer niet: Stomme trut!!! (Gericht aan de anoniem die dit onderwerp is begonnen.)
MvM helpt bij het vervaardigen van een medicijn wat andere vrouwen kan helpen zwanger te worden. Dat medicijn wordt voorgeschreven door artsen. Er zijn artsen die dit medicijn ook voorschrijven voor vrouwen die willen afvallen.
DAT ZIJN DUS ARTSEN DIE DAT DOEN, NIET MvM!!! MvM staat hier ook niet achter, maar kan er weinig aan doen!!

Inderdaad, ik mag hopen dat je MvM nooit nodig zult hebben.
Bah, domme koe!!
 
en wat is zo erg aanm mensen die willen afvallen van onze urine???? (als het al gebeurd, volgens mij gaat daar de urine van MvM echter niet heen!))De pillen zijn niet te koop in de supermarkt, dus je zult volgens mij erg veel overgewicht moeten hebben, wil een arts ze voorschrijven... Die mensen zullen daar dan ook wel grote (gezondheids)problemen mee hebben. Als mijn plasje iets aan hun welzijn kan bijdragen, nou graag!
Flessen voor de deur? Je kunt ook afspreken dat je ze zelf haalt en brengt... Van mij hoefde de hele buurt het ook niet te weten, maar de flessen stonden gewoon naast de voordeur. Niemand durfde me er toch op aan te spreken!
 
Er zijn inderdaad al heel veel vrouwen afgevallen met de hongerremmer die mvm van de urine maakt. er worden ook heel veel vrouwen zwanger van dit hormoon. het is alleen jammer dat mvm niet helemaal eerlijk is over het verstrekken van de medicijnen aan de lijnders.

Als je met mvm meedoet kun je ervan overtuigd zijn dat een deel van jouw plas verdwijnt naar de commerciele afslankindustrie. Daar is niks aan gelogen en het is inmiddels wel meer dan 1% hoor.
 
Terug
Bovenaan