moeders voor moeders BAH!

ze zeggen dat er 1% gebruikt wordt voor afslankklinieken so what er zijn vele vrouwen die door onze urine wel zwanger kunnen worden waarom zou ik dan niet mee doen ik spoel de urine toch door de wc dus als ik er andere mee blij kan maken prima. ik heb er dus ook aan meegedaan en reken maar dat ze de flessen afleveren op de plek waar JIJ wil duzzzzz ik ben blij dat ik mee gedaan heb.
 
ik doe zelf eerlijk gezegd ook niet mee. heb er eigenlijk nooit zo bij nagedacht. maar ik zou willen weten voor wat voor doeleinden ze dan wel gebruikt worden, daar ben ik wel nieuwsgierig naar dan.
en wat maakt het nou uit als de buren zien dat ze een fles komen brengen. het is toch niks illegaals ofzo?!
 
ik heb mee gedaan en ben er blij om, je help er misschien andere vrouwen mee die wel veel moeite hebben met zwanger worden, en wat betreft die flessen, die bracht die man bij ons gewoon in de tuin en zette ze tussen de containers zoals ik gevraagd had, niemand heeft ooit iets doorgehad zelfs de buren niet.
niet oordelen dus als je het niet weet.
en de dingen die je krijgt zijn toch leuk en mooi meegenomen.........
 
Sorry maar wat ben jij een secreet om zo over mvm te praten!! Ten eerste gebruiken ze de urine wel degelijk voor vrouwen die ivf moeten doen. (ik spreek uit ervaring), en ten 2e kun je zelf vragen of ze de flessen minder zichtbaar neer willen zetten......
Als je er geen verstand van hebt moet je er niet over praten!!!!!
 
Ik wilde ook niet dat de buurt al zou weten dat ik zwanger was en kan de flessen gewoon naar een depot brengen. Niemand die er zo iets van heeft gemerkt. Tja en dat sommige mensen het hcg als afslankmiddel wil gebruiken ze doen maar. Zolang het ook bij de juiste mensen komt kan ik daar eerlijk gezegd niet mee zitten.
 
Wel een erg kort door de bocht genomen standpunt, vind je zelf ook niet??

Je laat het negatieve zegevieren boven het belangrijkste en dat is nog altijd andere vrouwen ook een kans gunnen om zwanger te raken. Wat kan jou het nou schelen wat ze met de rest doen. Of je het nu door het toilet spoelt of er toch nog een ander mee kunt helpen!! Ben benieuwd hoe je gereageerd zou hebben als je deze informatie zou hebben en je zelf niet zwanger zou kunnen raken. Zou je dan nog hetzelfde standpunt innemen? Verder ben ik het met andere reacties eens, dat je je eerst eens in de organisatie moet verdiepen voordat je zo'n standpunt inneemt.

Maaruh, gelukkig is het niet verplicht, dus gewoon niet meedoen dan he.
 
Ik heb wel meegedaan en ik vind het een prima organisatie.

Je moet het zo zien, altijd als je iets doneert, of het nou geld of urine is, komt nooit 100% op de plaats van bestemming aan. Maar dat is maar zo'n klein percentage wat verkeerd terecht komt, dan zou je dus nooit meer iets voor een goed doel kunnen doen.

Ik zeg maar zo, al heb ik maar 1 persoon geholpen, dan is het dat voor mij waard, en als er dan ook nog een is afgevallen, des te beter want overgewicht is ook niet gezond.

MvM kan er niks aan doen dat sommige artsen lekker snel geld willen verdienen en het middel (tegen vette bealing, wat helemaal niet mag) als afslank middel voorschrijven, het word in ieder geval niet als afslankmiddel gemaakt.

ik wil iedereen die net zwanger is en nog niet meedoet oproepen om wel mee te doen, je helpt er echt andere mensen mee. Er is toch niks leukers dan andere mensen helpen, toch?

groetjes, Jane
 
Dat ik zwanger ben geworden via natuurlijke wijze was een complete verassing, en ik ben er zo blij mee. Tegelijkertijd weet ik hoe het voelt als je zelf geen kinderen denkt te kunnen krijgen. Dat woog voor mij zwaarder dan dat de buren het misschien zouden zien. MvM zette de flessen altijd netjes achter twee grote bloempotten, was niks van te zien. Toch hebben mijn buren ze gebracht zien worden maar ze hebben er niks van gezegd, totdat we zelf het gingen vertellen. Ze vertelden dat ze het al wisten. Dus discrete mensen bestaan hoor! En anders breng je ze toch naar een depot? En ik denk maar zo: als er iemand is die af wil vallen van mijn urine, nou ga lekker je gang, jij liever dan ik. Dat dit met een klein percentage gebeurt is toch geen reden om dan maar niet mee te doen? Verplaats jezelf eens in die vrouwen die zo graag een kindje willen!
 
Terug
Bovenaan