Moeders voor moeders. Hoe staan jullie hierin?

Bedankt voor je eerlijkheid. Dat mag ook gezegt worden natuurlijk. Ik ga me er even in verdiepen. Op het eerste gezicht lijkt het ene super mooi doel. Liefs
 
Ik heb meegedaan! Vanaf 6 tot 16 weken. Als ik weer zwanger mag raken ga ik het zeker weer doen. Per persoon maak je gemiddeld 2 vrouwen zwanger dankzij jouw urine! Natuurlijk vond ik het niet altijd even fijn om alle urine op te vangen vooral die geur in de ochtend die uit die kannen komt. En dan met die ochtend misselijkheid erbij... bluh. Maar voor mij is het dan 10 weekjes even een beetje vervelend om te doen maar je geeft iemand een mooi cadeau voor het leven❤ ik hoop dat ik door mijn deelname ook echt vrouwen / gezinnen heb kunnen helpen want ik gun iederéén dit geluk. 
 
Ik ben zelf zwanger geraakt door medicatie, verwerkt door urine! Mijn dank is dan ook groot voor alle moeders die hieraan meedoen! 
Zelf dan ook zeker meegedaan, want hoe mooi is het als ik een andere toekomstige moeder dan weer help met zwanger raken?! 
De geur is inderdaad geen pretje, vooral omdat ik vrij vaak moest spugen door misselijkheid, daardoor heb ik ook wat dagen minder vaak urine opgevangen. Maar dat was geen enkel probleem! 
 
Het medicijn dat gemaakt wordt kan ook synthetisch gemaakt worden. Al die vrouwen die zwanger raken door het medicijn zouden zonder jouw hulp dus net zo goed zwanger geraakt zijn, alleen zouden de kosten dan wat hoger liggen. 
Het idee dat het enkel om financieel gewin gaat, terwijl je als zwangere vrouw geacht wordt vrijwillig mee te doen + de misleidende informatieverstrekking, stonden mij tegen en om die reden heb ik niet meegedaan. 
 
Ik heb beide zwangerschappen meegedaan. Eerste keer ging top, vanaf week 6 tot 16 meegedaan. Tweede keer was drama door extreme misselijkheid. Spuugde 15x per dag. Hield ook bijna geen drinken binnen, dus ook weinig urine. Daarbij spuugde ik meteen zodra het deksel van de fles ging ? Heb toen maar kort meegedaan. Was geen succes ?
 
 
Persoonlijk heb ik een erg slechte ervaring met moeders voor moeders. Ik heb me ingeschreven toen ik 6 weken zwanger was, omdat ik het belangrijk vind andere mensen met een kinderwens te helpen.  
De informatrice zou bij mij langskomen,  maar was veel te laat.  Achteraf gezien bleek dat ze te laat was omdat ze met mijn buren had staan kletsen over moeders voor moeders.  Weg anonimiteit! De gehele buurt wist dat ik zwanger was!!
Tijdens het gesprek werd het duidelijk dat er tegenwoordig minder urine gepaard hoeft te worden,  omdat de vraag naar het medicijn erg terugloopt. Er is namelijk een nieuw synthetisch medicijn op de markt dat beter schijnt te werken.  Persoonlijk vond ik het door deze informatie zelf teveel moeite om al mijn urine op te vangen,  ook omdat ik erg misselijk werd van de geur in de flessen.  
Ik heb me weer uitgeschreven voor moeders voor moeders en het daarbij gelaten.  
 
Een week later loop ik gestresst de deur uit om naar mijn werk te gaan.  Ik open de deur en struikel over een nieuwe krat flessen die op de deurmat is gezet. Ik heb er een hersenschudding aan overgehouden en lig nu al 5 dagen ziek thuis.  Toen ik moeders voor moeders belde en vroeg waarom er weer flessen waren afgeleverd bleek het dat mijn uitschrijving niet verwerkt was.  De mevrouw aan de telefoon was overigens echt heel vriendelijk,  maar al met al vond ik het een erg negatieve ervaring.  
Ook ben ik het met lepeltjelepeltje eens,  er gaan ook veel verhalen rond dat het medicijn wordt gebruikt voor gewichtsverlies, in plaats van waar het voor bedoeld is.  
 
Ik hoop dat het voor jou een fijnere ervaring gaat worden als je ervoor kiest! 
 
Terug
Bovenaan