Moeders voor moeders

Bij mijn oudste wel meegedaan, prima initiatief hoor.
Bij de tweede niet meer..erg he..
en nu we zwanger zijn van de derde, doe ik weer niet mee...Waarom niet?
We hebben nogal nieuwsgierige buren, en aangezien veel mensen erg verrast zullen zijn door onze zeer geplande en gewilde derde kindje...willen we niet dat iedereen het al weet.
Die bussen voor je deur vallen wel degelijk op, en is niet echt discreet.
Prima hoor, maar even niet voor ons..
Groet R

hoi RW....

dat hoeft geen excuuus te zijn...
ik wil ze ook (nog) niet voor de deur zetten,
dus ik breng ze de eerste weeken ergens na toe,
dat kan ook hoor.
mijn overbuurvrouw is ook zon nieuwschierig mens,hihi...

Hi Meiden,

Toch leuk dat er zoveel vrouwen mee doen voor een goed doel.
Het in inderdaad niet het charmantste werkje maarja.
Bij mij worden die bussen gewoon voor de deur gezet en als me buren het zien dan weten ze het gelijk. Ik maak me daar niet zo druk over. Nou kan je ook moeilijk bij ons voor de deur kijken omdat er een behoorlijk hek en een schuur voor staan.

Nou meiden leuk dat de meer vrouwen mee doen en suc6 allemaal.

Gr,
Lin

Hoi hoi,

Ik heb ook mee gedaan, want waarom zou je het niet doen!
Wij hebben aan het einde echt veel cadeautjes gehad, wist ik helemaal niet dat je dat kreeg, dus dat was ook nog eens leuk.

Ik hoop dat ik er een hoop vrouwen mee heb kunnen helpen, want daar doen we het voor!

Groetjes, Marieke
38 weken

hallo allemaal

op dit moment ben ik bijna 28 weken zwanger van ons eerste kindje. Ik ben zwanger geraakt na de 2e ivf. Ook had ik al 6 iui behandelingen gehad. Ik weet dus hoe belangrijk het is dat jullie meedoen aan moeders voor moeders. Ik ben dan ook erg blij dat er mensen zijn die meedoen.
Ikzelf heb ook vanaf 6 weken geplast voor moeders voor moeders. Ik moest wel 1 keer inde week de bussen ergens heen brengen omdat inmijn plaats ze niet aktief zijn, maar ik had het er graag voor over.

Henriet

Helaas zijn ze in Friesland niet actief, dus heb ik niet deelgenomen. Maar ik vind het een mooi initiatief.

Groetjes,
Tamara

Deze keer wilde ik heel graag meedoen. Tijdens mijn vorige zwangerschap hoorde ik er pas te laat over en toen kon het niet meer. Toen ik nu net zwanger was, ben ik gelijk op zoek gegaan naar informatie en toen bleek dat het hier niet meer kon. Inmiddels kan het hier ook weer, maar pas sinds 7 juli. Dus voor mij te laat. Vind het echt jammer dat ik niet mee kon doen. Misschien een volgende keer?

Liefs Maria
35w3d zwanger van 2e zoontje!

Hoi hoi,

Ook ik ga meedoen met Moeders voor Moeders.
Morgenmiddag komen ze bij me,ik heb wel erg getwijfeld of ik weer zou meedoen en heb nu wel een beetje een dubbel gevoel,want in febr .en mrt deed ik ook mee,maar die zwangerschap eindigde helaas in een miskraam.
Ik heb echt erg getwijfeld,maar ik vind t een te goed doel!

liefs caro

Terug
Bovenaan