Moeders voor moeders

Dag Meiden,

Ik doe nu voor de tweede keer mee aan moeders voor moeders!!
En ik laat mijn flessen achter in de schuus zetten(i.v.m nieuwschierige buren).
Ik vind het ook mooi en mijn beste vriendin is op deze manier zwanger geworden.
Fantasties!!!!!!!!!!!!!

groetjes liek

Hoi MvM-meiden,

Ook ik doe mee, en vond het heel erg leuk om die test die ze doen of je voldoende hormoon in je urine hebt, zo snel te zien verkleuren in 2 streepjes. Dringt het besef dat  je echt zwanger  bent weer tot  je door!

Die cadeaus zijn een leuke bijkomstigheid en ik doe het vooral om al die vrouwen die moeilijk zwanger kunnen worden te helpen. Heerlijk gevoel is dat.

Heb er nu 1 week opzitten en ondanks dat ik een 40-urige werkweek heb en dus overdag niks kan opvangen, zitten die flessen tot aan het nokkie-toe vol. Morgen weer een nieuwe lading lege groene flessen    en dan plassen maar!
Ik laat ze overigens uit de achtertuin halen, daar staan ze "verstopt" achter de containers. Tja, je moet wat om het goede nieuws  nog even voor jezelf te houden.

Liefs, Annemarie
6 weken, 4 dagen

ik heb niet meegedaan en eigenlijk vind ik dat heel erg van mezelf, want zo moeilijk is het niet om op die manier iemand te helpen en inderdaad: ik was meteen zwanger en ik gun het iedereen

ik ken zelfs persoonlijk iemand die die hormonen hard nodig zou hebben

maar ik had in het begin zoveel moeite met mezelf, ik trok het niet die gierende hormonen door mijn lijf en kon mezelf amper staande houden, mijn hoofd stond dus naar niets anders dan proberen daar mee om te gaan

ik baal dus dat ik het niet gedaan heb maar ik neem het mezelf niet kwalijk

ik ben wel heel blij met meiden die het wel doen, way 2 go!

Ben zelf met de 6e iui nu 10 weken zwanger en druk aan het plassen voor Moeders voor Moeders. Ben blij dat ik wat terug kan doen. Alhoewel ik bij de laatste en ndus geslaagde poging geen gebruik heb gemaakt van Pregnyl.

Maar ik hoop op deze manier de vele anderen in de wachtkamer van het ziekenhuis te kunnen helpen.

Ik word zelf vreselijk misselijk (en ga ook kokhalzen) van de geur van het houdbaarheidsgoedje in de flessen. Maar ik heb een geweldige partner die het voor mij in de stinkflessen doet.
Als straks de misselijkheid minder wordt kan ik het zelf wel weer doen.

Mijn moeder heeft vroeger ook tijdens haar zwangerschap haar urine aan moeders voor moeders gegeven. Dat vind ik zelf wel grappig.

Ik heb tot week 14 alleen maar overgegeven, dus mijn hoofd stond er niet naar. Moest ook amper plassen in die periode. Ik had het wel graag willen doen.
Ik hoorde laatst trouwens dat ze een heel zwembad vol urine nodig hebben om 1 ampul te produceren met medicijnen. Vraag me niet naar de afmetingen van dit zwembad, Olympisch of gewoon een klein badje, maar veel is het wel! Plassen maar dames!
Groetjes, Patricia

hallo allemaal,

Ik ben net 7 weken zwanger en had graag mee willen doen met MvM, maar helaas. Zoals al wel meer mensen op dit formu zeggen, geen MvM actief in Friesland!
Belachelijk!

Ik had graag in een potje geplast voor de dames bij wie het zwanger worden moeilijk gaat...

Groetjes Gerdien

Hoi hoi,

Ik ben er afgelopen donderdag achtergekomen dat ik zwanger ben,. ben dolblij en doe net als vorige keer absoluut weer mee,. alle kleine beetjes helpen denk ik maar.

Ik ga vanmiddag het nog regelen. Waarschijnlijk wil ik wel eerst de bussen ergens heen brengen vanwege mijn nieuwsgierige buren, maar dat is geen punt vermoed ik,.

Groetjes

Terug
Bovenaan