Moeders voor Moeders??

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Was zo eens nieuwschierig wie er allemaal wel en niet meedoet met Moeders voor Moeders, en waarom wel of niet.
Ik doe wel mee, sterker nog, had me al aangemeld via de site toen ik nog geen 10 minuten wist dat ik zwanger ben!! Heeft ook wel een reden: ik ben zwanger geworden door IUI, en één van de medicijnen die je daarbij krijgt is gemaakt uit urine van zwangere vrouwen......Dus, zonder andere zwangeren was ik het niet eens geworden....

Groetjes, Claudia

Hoi Claudia,

ja ook ik heb me vrijwel meteen aangemeld voor moeders voor moeders.
ik ben dmv clomid zwanger geworden, dus wilde ook een ander kunnen helpen bij het zwanger worden.

ik ben zelf eigenlijk ook nieuwsgierig naar wie er  NIET meedoen en wat hun motivatie daarvoor is.

liefs sylvia

Hoi,

Ik doe ook mee, als ik andere vrouwen er mee kan helpen!!!

Voor mij is het een kleine moeite om i.p.v in de w.c. , in een maatbeker te plassen.
Ik doe al 3 weken mee, gelijk toen ik wist dat ik zwanger was heb ik me aangemeld.

Ik ben "gewoon" zwanger geworden, maar het lijkt me zo erg om in die medische molen terecht te komen en dat dit mijn manier is om anderen te helpen.

Liefs trotsemams

hey,

ik heb me ook aangemeld,maar tot nu toe dus nog niks gehoord,dus ga morgen even bellen!
ik vind het wel erg nodig dat ik hier aan mee doet omdat ik zelf wel weet dat het niet voor iedereen zo vanzelfsprekend is om zomaar zwanger te worden,zelf ben ik in ronde 12
zwanger geraakt waar ik heel erg blij mee ben!

xxx

Hoi,
Ik heb niet mee gedaan aan moeders voor moeders. Ik kwam te laat achter het bestaan van deze optie. Ik vind dit wel jammer omdat het blijkt dat mijn moeder dankzij deze hormonen zwanger is geraakt van mij, mijn zusje en broertje.

Ik vind het wel erg fijn om te lezen dat andere zwangere dames er wel van op de hoogte zijn. Bij (hopelijk) mijn volgende zwangerschap zal ik zeker mee doen.

Succes allemaal.

Groetjes,
Sara

Ik doe dit keer NIET mee. Dit omdat ik geregeld in het ziekenhuis lig omdat ik strontberoerd ben en continu aan het overgeven ben.

Bij de vorige wel meegedaan

xxx Nienke

Ik heb me ook aangemeld voor Moeders voor Moeders.

Voor mij stond al vast dat ik hier graag aan mee wil doen.
Ik ben zelf ook met wat hulp zwanger geraakt (Clomid) en wil graag andere
meiden met een kinderwens helpen.

Aanstaande woensdag komt de vrouw van Moeders voor Moeders langs.

Liefs,

Twinkel3 (4 weken, 6 dagen)

Terug
Bovenaan