Moeders voor Moeders??

Ik heb mijn eerste zwangerschap meegedaan en doe nu weer mee. Ik doe het voor andere stellen om ook een kindje te kunnen krijgen. Een bevriend stel is nu zwanger dmv van de medicijnen die ervan gemaakt worden en het doet mij goed om te weten dat je er anderen mee helpt.

En tja die stank van de potten, ik laat mijn man de urine in de pot doen, want anders kan ik bij de wc blijven, maar dan komt het er van een andere kant uit...
Maar dat nemen we maar voor lief.

Ik zit nog erg te twijfelen of ik het ga doen of niet... Aan de ene kant wil ik heel graag meedoen, maar ik werk 40 uur in de week! Dus dat betekend dan dat ik die flessen
mee moet nemen naar me werk?! Dat zie ik dus echt niet zitten... En ook heb ik het op me werk nog niet verteld dat ik zwanger ben. Dit doe ik pas met de 12 weken.

En ik wil heel graag meedoen omdat ik andere meiden er enorm mee kan helpen!!!

Wat vinden jullie hiervan?

Hoi,

Ik doe niet mee.
Bij mijn vorige zwangerschap wilde ik ook erg graag. Ik ben toen ook via IUI zwanger geworden en weet dus hoe belangrijkhet is dat er moeders voor moeders zijn. Helaas werd er toen in Noord Holland geen urine opgehaald.
Bij deze zwangerschap (nog erg pril 5,5 weken) wil ik het wel maar aangezien ik in Den Helder woon en er nog steeds niet opgehaals wordt. Nu zijn er wel posten in NH waar je het heen kunt brengen maar het dichtsbijzijnde is Hoorn of Alkmaar

Gr Proudy

quote: Angie21 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-01-2008 09:28:16'));

Ik zit nog erg te twijfelen of ik het ga doen of niet... Aan de ene kant wil ik heel graag meedoen, maar ik werk 40 uur in de week! Dus dat betekend dan dat ik die flessen
mee moet nemen naar me werk?! Dat zie ik dus echt niet zitten... En ook heb ik het op me werk nog niet verteld dat ik zwanger ben. Dit doe ik pas met de 12 weken.

En ik wil heel graag meedoen omdat ik andere meiden er enorm mee kan helpen!!!

Wat vinden jullie hiervan?

Angie,

Ik heb ook meegedaan omdat ik ook dmv medicijnen zwanger ben geworden. Ik kan je echter vertellen dat het niet nodig is om op je werk ook je urine op te vangen. Je hoeft dit alleen thuis te doen. Vooral uit je ochtendurine halen ze veel en daar alleen zijn ze al erg blij mee. Ik heb de bussen ook nooit meegenomen. Ik zou me dus zeker aanmelden. Je doet er zoveel goeds mee.

Voor de reactie hierboven dat het wel erg veel werk is heb ook ik geen begrip. Je kunt je niet voorstellen wat het kan betekenen om geen kinderen te kunnen krijgen zonder hulp van medicijnen.

Heel veel sterkte allemaal en langs deze weg wil ik iedereen die meedoet namens alle vrouwen die hierdoor wel zwanger kunnen worden alvast ontzettend bedanken.

Groetjes
Inge

Terug
Bovenaan