Moeders voor Moeders??

Ik ga ook meedoen hoor!!
Dit is pas ons eerste kindje en het was meteen raak.
Het is een kleine moeite en het is allemaal erg discreet.
Als je andere vrouwen kunt helpen, gun ik ze dit wonder zeker!!

Liefs Rijn

Ik doe niet mee met Moeders voor Moeders, tijdens mijn eerste zwangerschappen was het niet mogelijk in Friesland en nu kwam ik er wat aan de late kant achter dat er nu ergens verzameldepots schijnen te zijn, waar je de potten in kunt leveren.

Persoonlijk sta ik er  heel erg  dubbel in. Ik vind het heel erg goed om andere vrouwen die graag zwanger willen worden, te helpen. Wel  heb ik wat moeite mee dat Organon, de commerciele farmaceutische organisatie die achter MvM zit, heel veel geld verdient met de hormonen die ze ophalen. Alleen: als zwangere vrouwen hun urine niet inleveren, kunnen andere vrouwen nog moeilijker zwanger worden en worden de kuren nog duurder. Dus ik ervaar een moreel dillemma.

hoi

ik heb ook beide keren meegedaan
en wel om de reden dat ik zelf heel snel zwanger kan worden
en op deze manier mijn bijdrage kon leveren aan andere waarbij het minder snel lukt

liefs ilona 18wk

Ik zou graag willen, net als sommige hier ben ik erg vruchtbaar en voor de tweede keer meteen zwanger.
Maar in Zeeland is geen ophaal of zelf afleverpunt.
Helaas, ze kunen er inderddad vrowen die niet zo veel succes hebben als anxdere er goed mee helpen.

Hoi Famke,

Daar heb ik inderdaad ook over nagedacht, maar het schijnt (zowel volgens de gynaecoloog als volgens de apotheek) dat ze juist op dit medicijn erg weinig verdienen, omdat er heel veel kosten zitten in het verzamelen van de urine, de verwerking, de dames die naar de zwangere vrouwen toe gaan, de cadeautjes voor het meedoen enzovoort. Maar mijn belangrijkste motivatie om het wel te doen is toch dat het de enige manier is voor sommige vrouwen om zwanger te worden.

Groetjes, Claudia

Hoi,

Ik doen iet mee met mvm, ik weet van hun bestaan af en heb het boek van me schoonzussie gehad, maar heb me niet verdiept in het feit of ze hier in de buurt ophalen of kunnen afleveren.
Ik wilde voornamelijk genieten van het feit dat ik zwanger ben en had nie de behoefte om dan in van die stinkflessen te plassen en die lekker op me gallerijtje te plaatsen waar al mijn nieuwschierige buren mee kunnen gluren, wegbrengen zag ik al helemaal niet zitten, mijn leventje is druk zat.

dus voor mij echt een persoonlijke reden, dat neemt niet weg dat ik het zeer waardeer dat jullie met zijn alle dit wel doen, want het is ten slotte een goed doel.

succes allemaal met jullie zwangerschap.

xx Bambi (12 wk 1dg)

Hallo,

Ik heb 5 keer meegdaan, helaas 2 x een kortere periode i.v.m. 2 miskramen, ondanks dat ik die miskramen kreeg heb ik toch nog vrouwen kunnen helpen.
Ik ben blij dat ik al die keren mee heb kunnen doen en zie het voor mezelf als een plicht en een kleine moeite ook al heb ik een druk leven, ik heb geen respect voor de reactie hierboven, het spijt me, ik vind dat zeer egoistisch gedacht. Iedereen heeft recht op een zwangerschap en als ik daaraan bij kan dragen met het sparen van mijn urine, dan neem ik die vieze lucht uit de flessen ( die lucht valt wel mee ) graag voor lief.

Ik wens iedereen een goede zwangerschap, groetjes Inge

En wat betreft dat er weinig verdiend wordt op het medicijn, dat zal mij een rotzorg wezen, dan verdienen ze maar wat meer op een ander medicijn. Een nieuw leven lijkt mij onbetaalbaar. Dus gewoon lekker meedoen bij elke zwangerschap. Hoe meer urine hoe meer mensen er geholpen kunnen worden. Groetjes Inge

Terug
Bovenaan