Moeders voor Moeders

A

Anoniem

Guest
Hoi iedereen,

Ik vroeg me af wie van jullie doet er mee aan moeders voor moeders.
Wij hebben die consulente vanmiddag op bezoek gehad en we zijn ook vandaag gelijk begonnen.
vond het best spannend want ze doen nog een keer een zwangerschapstest.
Maar is was "superzwanger"zij ze toch wel leuk om te horen.
Het is even raar om in zo'n kan te plassen maar dat went wel denk ik!

Groetjes
Anita

Hoi Adviesen;

Ik heb ook mee gedaan aan Moeders voor Moeders. Maar aan in een kan plassen went niet hoor! hahaha. Maar het is voor het goede doel.

Groetjes Joyce, 18w6d zwanger

Hoi, ik heb mij vanavond ook aangemeld. weten sinds gisteren dat ik weer zwanger ben, jippiee!!!!!!

groet P-R

ik wilde er altyd aan meedoen maar kwam er pas achter toen k 9 weken en 6 dagen was dus ja helaas aan de late kant maar volgende x doe k zeker weten mee

hoi,
ik kwam er pas achter dat dit bestond toen ik 14 weken was. te laat dus. de volgende keer doe ik zeker mee. kleine moeite om anderen te helpen.  dankzij die hormonen ben ik zelf geboren.

succes allemaal!!

Gr.
Sara

Hoi hoi,

met mijn 1e zwangerschap wist ik ook niet van MvM af.
Nu dus wel, en we doen al ruim 2wk mee.
In zo'n kan plassen is niet mijn grootste hobby laten we maar zeggen, maar het idd voor het goede doel.
16jun. is mijn laatste dag...

Groetjes Debby, mv Dylano 02-05-07 & zwanger van spruit 2 8w 5d

Ik doe sinds gisteren ook weer mee! Bij m'n 1ste zwangerschap heb ik ook de volle 10 weken meegedaan. Op het laatst was ik het wel een beetje zat hoor, dat geplas in die kan. Ik had nu ook eigenlijk wat langer willen wachten met me opgeven, maar heb het toch maar vast gedaan. En die consulentes reageren érg snel!! Ach, het is voor een héél goed doel hè!
Groetjes, Edith.

Zwanger van de oudste 2 kon je hier nog niet meedoen, dus niet gedaan al had ik dat wel gewild. Dus toen ik vorig jaar zwanger werd en het hier wel kon direct opgegeven om de volle 10 weken mee te kunnen doen.
Helaas werd dat in januari een mk  en kon ik mijn deelname voortijdig beeindigen.
Toen ik wederom zwanger was wou ik niet direct mee doen (al was dat wat later, want we kwamen er met 7 weken en 4 dagen achter dat ik zwanger was) maar na de goede termijnecho heb ik me alsnog opgegeven en met 11 week precies ben ik begonnen met mee doen. De eerste week zit er nu op, kratten zijn ook vol hihi en we gaan voor die laatste paar weken!

groetjes,
Marije

Terug
Bovenaan