Moeders voor Moeders

Hoi dames,

nou je hoeft jezelf echt niet schuldig te voelen hoor, omdat je weinig in zo'n fles geplast hebt.
Ik neem die flessen echt niet mee, als ik ergens op visite ga. Dat staat zo raar, whaha!!

Liefs Debby, mv Dylano 02-05-07 & zwanger van spruit 2 9w 6d

Hallo meiden!

Even een bedankje voor jullie van een ivf mama! Van een zwembad vol met urine wordt er voor 1 persoon medicijn gemaakt. Jullie bijdrage is heel erg welkom dus!
Enne wat dat op visite gaan betreft...ik heb natuurlijk zelf ook geplast toen ik eindelijk zwanger was enne ik nam ze ook echt niet mee de deur uit hoor! Ik zie mezelf al zitten op mijn werk.... NOT!

Ik zit nu in de wachtweken van wederom  een ivf poging omdat we graag een broertje of zusje voor onze dochter willen en weer heb ik pregnyl (het moeders voor moeders medicijn) nodig gehad. Dussee ga vooral zo door! Jullie helpen er heel veel vrouwen mee die het heel hard nodig hebben.

gr.Ing

Hallo,

super zeg om te horen dat het gelukt is met dat medicijn.......
Dat is ook de reden dat ik zelf mee doe...om andere vrouwen te helpen.....
Duurde voor mij zelf een jaar voordat ik zwanger was en toen kreeg ik een miskraam.
Een jaar later weer zwanger en ben nu 10 weken........ben dus niet 1 van de gelukkigen die meteen snel zwanger was en realideerde me daardoor ook dat veel vrouwen moeite kunnen hebben met zwanger worden...en als ik die dan kan helpen door mijn
urine op te vangen...dan doe ik dat GRAAG!!

Jennifer

Hoi Meiden,

Ik neem ook geen flessen mee naar het werk of zo hoor.
De consulente heeft zelfs tegen mij gezegt dat dat niet nodig was.

Fijn om te horen van mensen die er baat bij gehad hebben of hebben dat wij dit doen!

Of je het wegspoelt of je geeft het af zodat andere vrouwen moeder kunnen worden.
Dan is de keuze toch niet zo moeilijk!
Voor mij altans niet!

Liefs
Anita

Hi,

Afgelopen vrijdag is de consulente hier geweest,
uit de test bleek gelukkig dat ik nog steeds super zwanger ben!
Maakte  het hele gebeuren duidelijk en kwam met allerlei extra informatie over
zwangerschap en kon al mijn vragen beantwoorden.
Hartstikke leuk om er vast met iemand over te kunnen praten, aangezien mijn afspraak met de verloskundige nog even duurt, zij zelf was 7 maanden zwanger van de tweede, dus kon zowiezo veel uit eigen hand vertellen.

Bij mij in de wijk zit een huisarts waar je de flessen kunt inleveren,
dus lekker dichtbij. Begreep van de consulente dat ze dit in het Noorden altijd op deze manier doen.

Inderdaad een makkelijke keuze, kiezen voor doorspoelen of gebruiken voor medicijnen voor vrouwen die moeilijkheden hebben om zwanger te worden!
En ondanks dat je het doet voor het goede doel, de attentie voor het meedoen is erg leuk, en ook het tijdschrift staat vol met nuttige informatie!
Het plassen in de kan vind ik niet erg, maar de geur van het conserveringsmiddel in de fles is een stuk minder...

Dus alle vrouwen die nog niet meedoen, surf naar www.moedersvoormoeders.nl en kijk of je nog mee kunt doen!

Hoi!!

Ik doe zelf ook mee. Vanaf week 6 dus volle bakken voor ze!! hahah

Vanaf ziekte ben ik vanaf nu weer begonnen met werken, heb weken thuis gezeten dus die 8 bussen zaten wel vol!

Ik wist niet dat ze zoveel urine moesten hebben voor 1 persoon trouwens! Das echt een hoop. Echt heel erg leuk vind ik het niet op alles te moeten opvangen maar ik zou zelf met IUI beginnen en zou dankbaar zijn voor diegene die mij wilden helpen!

Ester

Hoi hoi, ik ben nu net zo'n 5 weekjes zwanger en heb me vant weekend ook opgegeven. vorige zwangerschap te laat mee daar om nu goed op tijd opgegeven.
Nog niet gebeld. maar wel grappig om hier te lezen hoe het een beetje in zn werk gaat en super dat die urine zo nuttig wordt verwerkt enzo.. Vind het een kleine moeite om ff te plassen en daarmee misschien wel een andere vrouw zwanger door te krijgen ofzo....
succes allemaal....

Ik ben net gebeld door de consulente van moeders voor moeders. Morgen komt ze langs en ik kan waarschijnlijk vrijdag beginnen omdat ik nu nog aan de antobiotica zit. Ik ben donderdag 6 weken zwanger van de eerste... Spannend hoor! Vind het wel weer fijn dat ik morgen weer een testje ga doen, ik heb her al 3 gedaan (allen postitief) maar voor het idee...

Groetjes Karin

Terug
Bovenaan