Moeders voor Moeders

Hoi Meiden,

Fijn om te horen dat jullie allemaal meedoen of mee hadden willen doen!
Goed om te weten dat we den mensen die het moeilijker hebben dan wij toch een beetje kunnen helpen!

liefs
Anita

Hoi,

doe ook mee aan Moeders voor moeders en intussen hebben ze al 3 keer opgehaald. IK was bang toen die consulente kwam en de test deed, dat misschien zou blijken dat ik niet zwanger zou zijn (ook al had ik al 4 testen gedaan om het zeker te weten...hoe bedoel je neurotisch...hahaha).
En ja inderdaad plassen in die flessen wend hoor...moet zeggen dat ik altijd enorm misselijk word als de dop van een nieuwe fles eraf gaat en je die gelei laag ruikt die onderin de fles ligt...dan moet ik altijd extra slikken...hahaha maar ja we doen het voor een goed doel en kunnen er zo allemaal nieuwe mama's mee helpen.

groeten Jennifer

Hi,

Ik heb me aangemeld, maar ben nog niet gebeld,
komt waarschijnlijk omdat ik aangegeven heb 's avonds bereikbaar te zijn, en met
al die feestdagen...

Ik heb nog wel een vraagje, als ze hier langs komen voor het een of ander,
is dat dan vrij discreet? Buren  weten natuurlijk van niets, en als ze hier dan ineens met
een krat urine wegkomen... Beetje lullig als ze er zo achter komen, en eerder dan familie!

Waarschijnlijk zie ik beren op de weg, maar hoe gaat zoiets in de praktijk?

Groetjes,
Femke

hoi,

Op zich kan het allemaal vrij discreet.... hier tenminste wel aangezien wij het zelf weg moeten brengen en dan nieuwe kratten meenemen.
Is gelukkig dichtbij anders zou ik het misschien toch niet gedaan hebben.
Standaard zitten er grote groene plastic zakken om die kratten, maar iemand die zelf mee heeft gedaan zal dat wel herkennen natuurlijk. Ik vervoer ze in 2 van die grote shoppers (die je tegenwoordig overal wel een keer bij krijgt.... bouwmarkt en tuincentrum hebben hier voor anoniem vervoer gezorgd ).

Maar ook als het bij jullie met een chauffeur gaat kan je aangeven bijv. dat de kratten achter de container gezet moeten worden oid. Gewoon even overleggen met de informatrice als ze langskomt die snappen ook wel dat je het nog niet zo nodig met de hele wereld hoeft te delen!

groetjes,
Marije

Ik heb me ook aangemeld, ben benieuwd. Wel spannend inderdaad als ze dan opnieuw een test doen. Wij hebben ruim een week geleden 2 tests gedaan (1extra voor de zekerheid), maar in de tussentijd kun je natuurlijk ook een miskraam krijgen zonder dat je het merkt (toch?) Ik ben benieuwd wanneer ik gebeld word.
Groetjes

Helaas kan het bij mij niet discreet aangezien ik in een appartementencomplex woon. Zet hem dus elke dinsdag netjes op de gang en de buurmannen weten er van.
Dan staan er van die groene kratten met groene flessen op de gang....maar boeit me verder   niets....de buurmannen zijn ingelicht en kwamen netjes feliciteren.......

Mij werd niet de optie gegeven om het ergens te brengen........maar misschien is dat woonplaats en buurt afhankelijk.

Jennifer

hier konden we het ook niet wegbrengen. De kratten werden tussen de containers gezet, achter het schuurtje, zodat het vanaf de weg iig niet te zien was.
Ik had niks tegen de buren gezegt, en dacht dat ze het wel zouden zien als er iedere week iemand kwam om die kratten te verwisselen. mijn buuf werkt op de kraamafdeling, je zou zeggen dat ze weet waar die kratten voor zijn ...Of ze heeft niks gezien, of ze kan goed toneelspelen, want pas bij 20w heb ik het haar verteld dat ik zwanger ben en ze wist van niks ...

'k was trouwens wel blij dat ik er vanaf was hoor, in het begin niks aan de hand, maar na een tijdje was ik het wel zat om steeds in die beker te plassen.

Bries

whahah moet zeggen dat het me soms ook tegenstaat die flessen......

grootste gedeelte van de week ben ik fulltime aan het werk en neem ik die flessen echt niet mee.........als ik dan thuis kom en zie dat er weinig in zit, voel ik me weer een beetje schuldig naar de moeders toe die er afhankelijk van zijn....dan maar weer extra veel drinken zodat ik toch nog een beetje de flessen vul.........

jennifer

Terug
Bovenaan