Moeders voor moeders??

Hoi hoi meiden.
morgenvroeg komt hier ook een mw van MvM praten.
dus ben benieuwd hoe en wat allemaal!
Vind wel tof om mee te doen.
het minste wat je kan doen voor een ander toch?!
Succes allemaal!!
Liefs mij

Tja Shanaz,
Jij kunt het een rare opmerking vinden van mij om mee te doen met "moeders voor moeders" als je je maar een beetje instaat voelt.
Dat vind ik jammer, ik vind dat je namelijk iedereen de keuze moet laten.
Tuurlijk, het is fantastisch dat er zoveel meiden geholpen zijn, zie alle reacties hier.
Maar mensen vallen niet te dwingen he?
Dat zijn discussies (evenals orgaandonatie) die ellenlang kunnen gaan duren,
Ik heb mijn, voor mij goede, beweegreden gehad om deze zwangerschap niet mee te doen (en daar kun je van vinden wat je wil) , en zoals gezegd, de volgende ben ik weer van de partij.

In ieder geval, en dat staat natuurlijk buiten kijf, is het een fantastische manier om andere meiden te helpen, en nogmaals, als je je er even toe instaat voelt, doen!!!

Fijne avond!

En dan bedoel ik natuurlijk met de volgende keer, als het ons gegeven is om nog een keertje zwanger te mogen worden!

Hoi Rimke,
Jij ziet tenminste wel het belang er van in :).
Als ik naar een paar meiden in mijn omgeving kijk die vonden het dus ook gewoon te veel "werk" en mijn schoonzusje vond het voor dat ze zwanger werd en ook maar aan kinderen dacht belachelijk dat er ook maar mensen iets als IVF kozen. En dat er anderen daarom in een potje plasten. Gek genoeg heeft ze wel meegedaan aan MvM (gratis cadeautjes!!!).
Natuurlijk zijn er redenen waardoor het niet kan of niet goed, ik kan me voorstellen dat wanneer je bijv. zoveel moet overgeven en je daardoor uitdroogd je absoluut niet denkt aan de flessenplassen!

Groetjes Shanaz

Ik vind het ook super, om op deze manier anderen te helpen.
het is een kleine moeite
ik ben vandaag begonnen en heb al n hele fles vogeplast..
het is even wennen maar ach, het is paar weken..dus wel te overzien vind ik
Zwanger worden is bijzonder en niet zomaar voor iedereen weggelegd dus als ik op zo'n manier iemand misschien wel kan helpen doe ik dat graag!!
En idd je krijgt leuke, mooie kadootjes!
dus je wordt lief beloond!! hihi
Succes allemaal meiden, ik zeg het ook tegen de zwangeren om me heen...doe mee joh! kleine moeite!!

Hey allemaal,

Ik heb net de mevrouw van moeders voor moeders op bezoek gehad. Ze had eerst een test gedaan of ik wel echt zwanger was en of er al genoeg hcg in mijn urine zat en het was allemaal OK. Ik had zelfs erg veel hcg (ik ben precies 5 weken). Toen moest ik een vragenlijst invullen en de eerst vraag was of ik een bloedtransfusie heb gehad na 1980 en daar is het antwoord JA op. Na de bevalling van nummer 1, omdat ik heel erg veel bloed verloren had. Het resultaaat is dus dat ik heel veel HCG aanmaak maar niet mee mag doen omdat ik een bloedtransfusie heb gehad. Baal er best wel van. Had graag mijn plasje in willen leveren voor diegene die het hard nodig hebben. Dit was dus een kort moeders voor moeders "avontuur" voor mij.

Groetjess

Ach, dat is dan wel weer jammer he?
Ze nemen natuurlijk het zekere voor het onzekere maar zeker als je gemotiveerd bent en je mag niet is dat jammer..........
Maar we weten hier in ieder geval dat je heel graag wilde,
Fijne zwangerschap meid!

Gr. Rimke

Terug
Bovenaan