moeders voor moeders

hallo meiden,

Vandaag is er bij ons weer een mevrouw geweest van moeders voor moeders.
Na een 2e mooie echo heb ik besloten om me weer aan te melden.
Ik ben zelf via de medische wereld zwanger geworden en ben dus als het ware geholpen door heel veel zwangere vrouwen die hun urine verzameld hebben.
Het enige dat ik nu kan doen is weer mee doen met moeders voor moeders.
Vond het wel lastig, want de vorige keer ben ik door de miskraam heel abrupt moeten stoppen.
Maar..... Ik ga er weer vol goede moed voor!
Het is voor een goed doel!!!!!

Dus meiden, mocht je twijfelen, geef je op! Het is een kleine moeite, je krijgt een leuk presentje en je helpt er echt veel mensen mee.

Groetjes,
mama Peet

Ik vind het een hele goede zaak dat potje piesen, maar ik doe dit keer niet mee. Ben zoooooooooooooooooooooooooooooo strontberoerd, dat ik amper nog rechtop zit. En wordt nog beroerder van die potten :S

xxx Nienke

Ik vind het ook een hele goede zaak en heb me een week of 3 dan ook in het urine opvangen gestort. Ik moet zeggen dat ik het ook een hele opgave vind vanwege de misselijkheid. Maar we gaan dapper door, dan maar iets minder flessen vol.

ook ik doe mee vanaf week 6! vind het zo'n goede zaak, en anders spoel ik t maar door de plee;)
Wel is het een opgeve ivm misselijkheid maar goed, we hebben dr alles maar voor over en ik moet zeggen dat mijn man meestal die witte kannen leegt. lief he;)

xxx

Ik heb me net aangemeld! Vergat het elke keer, maar nu dan eindelijk gedaan. Bij onze dochter heb ik het ook gedaan, dus nu gewoon ook! Ben nu wel veeeeel beroerder, dus ik hoop dat ik niet mijn eten eruit gooi als ik mijn potjes aan het vullen ben, haha!

Liefs, K

Ook ik doe mee aan moeders vor moeders.
De reden voor mij is dat ik de eerste ronde meteen al zwanger was, en ik weet dat er heel veel vrouwen zijn die dat geluk niet hebben.

Ook het feit dat je iets heel belangrijks door de wc spoelt vind ik een naar idee.
Maar zo af en toe heb ik er ook wel genoeg van om steeds in een potje te plassen, daarom mag ik van mezelf als een fles vol is daarna "gewoon" plassen.
's Nachts ga ik trouwens altijd gewoon naar de wc.

hoi allemaal,

ik zelf doe ook al een paar weken mee aan het programma, in het begin was het best lastig.
het idee dat ik iets voor andere vrouwen kan doen die niet zomaar in verwachting kunnen raken geeft me een goed gevoel.

ik raad het iedereen aan!

groetjes wendy (morgen 9 weken)

Terug
Bovenaan