moeders voor moeders

Jammer dat ze er dan niet allemaal het zelfde over denken. De consulente die hier kwam zei dus dat ze dat liever niet hebben.  Maar goed, het maakt mij niet uit, ik kan de lucht wel (weer) hebben en hou ze voor de zekerheid dicht.

Hallo allemaal!

Ook ik doe mee met Moeders voor Moeders!
Ik vind het een mooie gedachte om iemand anders te kunnen helpen! En dat met zoiets simpels!
Vind het af en toe wel irritant hoor om weer in het potje te moeten plassen,maar ja...! Het is voor een goed doel!

Liefs

Ik ben ook weer braaf vanaf week 6 potjes aan het vullen. Ik had me voorgenomen om er bij de volgende zwangerschap pas later aan te beginnen, maar met een vriending die veel baad heeft bij de medicijnen die ervan gemaakt worden, kon ik niet anders dan meteen beginnen!! Ik vind het best pittig, zeker 's morgens... bleh!! Maar anderzijds... ik mag niet zeuren ik ben per slot van rekening wél zwanger!

Succes allemaal, super dat jullie mee doen!!

Groetjes Wendy

Jullie hebben gelijk, ik zou het gewoon moeten doen. Ik wilde het de vorige keer doen, maar toen ging het met de zwangerschap ineens de verkeerde kant op. Als ik het nu wel ga doen, ben ik bang dat ik het lot ga tarten...., de kat op het spek binden, snappen jullie. Maar als ik lees dat er vaker meiden abrupt moeten stoppen i.v.m. een miskraam.... Zucht, moeilijk hoor! Ik wacht de tweede echo af, en meld mij aan!

Terug
Bovenaan