Moeders voor moeders!

Wie doen er allemaal mee met moeders voor moeders?

Ik heb me anderhalve week geleden aangemeld en ik doe vanaf afgelopen vrijdag mee. Je kan vanaf 6 weken zwangerschap mee doen tot 16 weken zwangerschap. Afgelopen vrijdag was ik precies 6 weken zwanger dus ik doe de volle 10 weken mee.

Ik heb voor mijn deelname een moie dvd gekregen over de ontwikkeling van een baby in de baarmoeder. Dat is echt een super mooie dvd.

Maar uiteindelijk doe ik het niet voor het kado maar om andere vrouwen te helpen. Wisten jullie trouwens dat ze er niet alleen medicijnen voor vrouwen van maken maar ook medicijnen voor pasgeboren jongetjes waarvan de balletjes nog niet zijn ingedaald?

Dus meiden als je mee wil doen vergeet je dan niet aan te melden op http://www.moedersvoormoeders.nl/

Groetjes Joyce

Hoi joyce,

Ik doe ook al mee vanaf de 6e week.
Ben er met mijn 1e zwangerschap ook mee geholpen(i.v.f.) dus wil er andere vrouwen ook graag mee helpen.

Het is echt voor een heel goed doel, dus kan het iedereen aanraden er eens over na te denken om een paar weekjes je urine in te leveren.

Groetjes wanda

Ik doe vanaf 16 janauari mee met moeders voor moeders, ik heb zelf in de mmm gezeten, zou eind janauri zijn begonnen met IVF, maar dat hoefde niet meer omdat ik op de valreep toch nog spontaan zwanger ben geworden.
Maar ik besef des te beter hoe belangrijk moeders voor moeders is, dus ik ben zodra ik kon mee gaan doen. Tot 26 maart, dan komen ze voor de laatste keer de flessen halen.

Alice

Ik ben al voor de 6e week begonnen.
De vrouw van Moeders voor moeders vond de test zo duidelijk dat ik meteen mocht starten. Ik dacht toen 5 wkn en 2 dagen te zijn, maar volgens de echo ben ik 5 dagen korter zwanger.
Dus al heel vroeg gestart.

14 Maart lever ik de laatste plassen in.
Het heeft bij ons ook wat langer geduurd voordat ik zwanger was, maar gelukkig ben ik met een klein beetje hulp (Clomid) toch zwanger geraakt.
Ik vind het dan ook prettig om iets te kunnen betekenen voor de vrouwen waarbij het jammergenoeg niet zo makkelijk gaat.

Liefs, Twinkel3

Hallo,

Ook ik doe mee met moeders voor moeders. Een erg goed doel. Ik heb het geluk gehad nu voor de derde keer op de natuurlijke manier zwanger te worden. Ik besef me erg goed dat dat niet voor alle vrouwen geldt. Ik draag dus graag mijn steentje bij. Ik doe mee vanaf afgelopen vrijdag (6 weken zwanger) en kan dus ook de hele periode mee doen. Bij mijn andere twee zwangerschappen werd er hier in de provincie helaas niet ingezameld. Gelukkig zijn ze daar in 2007 weer mee begonnen. Nu kan mijn man het ieder keer in Groningen naar het depot brengen!

Groetjes Inge

Hallo allemaal,

Hier nog iemand die mee doet aan moeders voor moeders. Heb veel vriendinnen in mijn omgeving die bezig zijn (geweest) met hormoonbehandelingen.
Ben nu ruim 9 weken zwanger en al 3 weken bezig. Nog 7 weken te gaan. Die DVD is trouwens echt prachtig. Echt een aanrader. Hoe is het met jullie allemaal?

Hebben jullie erg veel klachten? Op moeheid en een opgeblazen buik na heb ik gelukkig nergens last van.

Groetjes Jen

Hoi,

Ik ben ook met 6 weken begonnen en ik doe het voor de 3e keer. Doe graag iets terug voor vrouwen bij wie het allemaal niet zo vanzelfsprekend is. Het is het enige dat we kunnen doen.

Groetjes!

ook ik doe mee vanaf de  6 de week. was zelf in ronde 3 zwanger,dus werk graag mee voor anderen waarbij het niet zo soepeltjes gaat.
en of je het nu door de wc spoelt,of je zamelt het in.
kreeg zelf een leuk boekje al bedankje,erg leuk

Terug
Bovenaan