Moeders voor moeders!

Hoi,
Ik had me aangemeld, alleen blijk je in onze regio (noord holland noord) niet mee te kunnen doen helaas. Had het graag gedaan. Er zijn blijkbaar te weinig aanmeldingen om het rendabel te maken voor deze regio.

tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik 10 weken meegedaan aan moeders
voor moeders,een kleine moeite vond ik. Tevens heb ik een aantal mensen
in mijn omgeving die moeilijk zwanger konden worden en dan is dit toch
een beetje hulp voor echtparen in die situatie.

Omdat ik na mijn eerste bevalling een bloedtransfusie heb gehad, mag ik helaas nu niet meer meedoen.

Maar goed om te   lezen dat veel van jullie meedoen.

Groejtes Niek-73

Hoi!

Ik ben gisteren gestart met moeders voor moeders! Vindt het vanzelfsprekend om dit te doen aangezien er een hoop vrouwen baat bij hebben!
Heb wel afgesproken met de informatrice dat ik de containers aflever ipv laat ophalen aangezien een hoop mensen in mijn omgeving nog niet weten dat ik zwanger ben!

Groetjes

Ik doe mee sinds ik 4 weken en 3 dagen zwanger ben. De test was zo positief dat ik meteen mocht beginnen, ben nu 8 weken en 1 dag dus doe al bijna 4 weken mee.

Ook ik doe mee. Ik blijf het een wonderlijk idee vinden dat je urine zo kostbaar is!
Alleen 1 nadeel: die lucht die uit die flessen komt! Dat is wel wat heftig als je 's ochtends supermisselijk bent...

Ik vind die lucht reuze meevallen! Ik heb het idee dat ik super goed ruik maar daar heb ik echt geen last van.

Hoeveel van die flessen hebben jullie steeds vol? Dit was mijn eerste week en ik had er 5 vol. De 3 lege heb ik ook maar aan de deur gezet? Is dat normaal?

Ik vind het alleen niet zo prettig ruiken als ik een nieuwe fles pak (dat conserveermiddel) maar daarom pies ik net zolang door totdat ik de fles vol heb

Ik werk wel overdag dus dan kan ik niet meedoen!

Wonderenbestaan

Ik gebruik elke dag een nieuwe fles. Dus ook al heb ik 'm niet vol... Ik dacht dat dat de bedoeling was? Maar ik kan het mishebben hoor. Maar ik kreeg 8 flessen voor een week.

Terug
Bovenaan