Moeders voor moeders!

Hoi Pir,

Ja zo had ik dat ook begrepen inderdaad maar omdat ik dat middel wat in die fles zit zo vind stinken maak ik eerst een fles vol voordat ik aan de nieuwe begin....

Zal zich niet zo heel veel maken toch? Lever jij fles 8 wel gewoon leeg in?

Wonderenbestaan

Ik plas de flessen ook vol voor ik een nieuwe pak, ik heb er 8 per week waarvan 7 vol. Ik werk wel 4 dagen in de week van 13.00 tot 20.00 anders zou ik echt te kort komen aan de flessen.

Momenteel wissel ik de flessen bij de consulente thuis, vanaf eind van deze maand worden ze thuis opgehaald.

De dame die van moeders voor moeders is langs geweest zei dat het geen probleem is om bijv. 2dagen met 1 fles te doen. Ik vind het zelf wel prettig om pas een nieuwe te pakken zodra de fles vol is.

Ik vind de flessen trouwens niet stinken hoor! Zodra er urine in zit gaan ze pas stinken vind ik.

Heb me ook aangemeld en zou teruggebeld worden. Ik stond zowaar nog in hun bestand van de vorige keer, dus dat was zó gepiept.
Ben nog in dubio of ik de flessen weg zal gaan brengen of op zal laten halen. Ben zó bang dat ik ze 's ochtends in al mijn haast vergeet buiten te zetten (zwangerschapsdementie

Terug
Bovenaan