Moeders voor moeders

Ben al aan het sparen! Mocht al beginnen afgelopen maandag ondanks dat ik toen precies 5 weken was...
Het is wel een gedoe, maar als je beseft waarvoor je het doet dan heb ik dat er wel voor over! Hoop dus dat veel  oktober mama's  mee gaan doen!

Groetjes, Irene

Ik zat eerst nog te twijfelen of ik me wel weer op zou geven. Bij mijn eerste zwangerschap vond ik het best wel een belasting, maar toen de verloskundige vroeg of ze mijn naam door mocht geven kon ik geen nee zeggen.
En ach als ik denk dat ik anderen heel erg blij kan maken, dan heb ik het er echt wel weer voor over, ben gisteren net begonnen.

liefs babs

Donderdag komt er iemand van Moeders voor Moeders bij me langs....

Ben benieuwd. Ik heb mijn eerste zwangerschap niet meegedaan, was ik niet aan toe maar deze zwangerschap ben ik wat zekerder en meer ontspannen en wil ik wel graag meedoen, voor het goede doel.

Ik wens alle mensen met een kinderwens het geluk toe dat ik voel  door mijn zoontje en mijn zwangerschap.

Billie
Mama van Quinten, 14 mnd en 5weken zwanger van nummertje 2

Hallo allemaal,

van het weekend heb ik mij aangemeld en ze is vandaag al geweest en ik mag meteen gaan verzamelen. Super!!!

Het luchtje uit de fles viel mij net erg mee.
Succes andere dames die ook gaan verzamelen.

Groetjes Belle

Hoi Meiden

Ik ben ook begonnen hoor, woensdag stonden de flessen gezellig in de tuin op me te wachten toen ik uit mijn werk kwam.
Heb alleen mijn boek nog niet ontvangen. Ik ben zo nieuwschierig naar dat boek. ik wacht maar even tot de volgende ophaaldag en anders bel ik de informatirische wel even.
Hoe gaat het bij jullie met verzamelen?

Groetjes Natalie

Terug
Bovenaan