Moeders voor moeders

Hallo!

Ik doe ook mee! Ben zelf zwanger geworden van IVF en al een jaar van KIE behandelingen achter de rug dus ik weet waar ik het voor doe! Heb me vandaag net opgegeven. Ik wilde eerst nog even wachten want ik heb al drie keer meegedaan maar 2x daarvan kon ik de boel weer op laten halen omdat ik een miskraam had gehad. Maar goed...als je hieraan meedoet wordt het verdriet heus niet erger als het toch weer mis zou gaan. Ik heb er in ieder geval een goed gevoel over!

Groeten, Jolanda

HOi

hier nog een! Ik ben sinds gister begonnen! Best een gedoe ja, en stinken zeker! maar een super gevoel dat je iemand anders daarmee helpt!

goed van ons allemaal!

groetjes jessica

Hey meiden,

Even een tip van deze kant. Bij mijn 1e vond ik dat die flessen ook zo stonken, ik werd er gewoon misselijk van. Toen ik dat bij mijn 2e aankaartte bij de consulente gaf ze aan dat je de flessen voor gebruik ook open mag zetten, dan stinkt het niet meer zo op het moment dat je ze in gebruik neemt en inderdaad dat hielp echt! Wij zitten nu in ronde 2 voor ons 3e kindje, maar ik ga zekers weer meedoen. Meiden succes met jullie zwangerschappen!

Hoi,

Het is voor mij al 8 jaar geleden dat ik daaraan meedeed, maar ik kan me die stank inderdaag nog heel goed herinneren!
Helaas valt Zeeland buiten hun gebied, dus ik kan deze keer weer niet meedoen.
Wel goed dat jullie eraan meewerken, het is inderdaad echt voor een goed doel.

Groetjes,

Els

Hoi!

Ik weet nog maar net dat ik zwanger ben.Dit wordt ons derde kindje. Bij de eerste zwangerschap heb ik er niet aan mee gedaan. Was er gewoon weg te beroerd voor. Bij de tweede dacht ik laat ik ook eens wat goed doen. Het is me erg tegengevallen om misselijk en wel mijn urine in die stinkflessen te doen. Uiteindelijk is ons dochtertje na een zwangerschap van 42 weken overleden (ze heeft nog 5 dagen geleefd). het is misschien egoistisch, maar ook mede daar door heb ik nu besloten om te gaan (proberen) te genieten van mijn zwangerschap zonder dat ik daar extra moeite voor moet doen.

Diegene die het wel doen.Helemaal top.

gr Claudise

Hallo,

ondanks dat het in mijn woonplaats niet mogelijk is dat mijn urine wordt opgehaald door moeders voor moeders doe ik toch weer mee.
Bij mijn verloskundige (7 km verderop) kan ik het zelf inleveren.
Ik vindt het geen "gedoe"of zoiets, andersom, als ik dmv moeders voor moeders zwanger zou kunnen worden dan zou ik zo enorm blij zijn met ierder beetje hulp. Gelukkig denken de meeste van ons er zo over, dus dat zit wel goed

groetje van angela

Dag,

Heb me via de VK opgegeven. Vorige week kwam de consulente langs en moest   ik een vragenlijstje invullen. Daaruit bleek dat ik niet mee mag doen. Ik vond dat erg jammer, bij de 1e zwangerschap heb ik gewoon meegedaan, toen bestonden die richtlijnen nog niet.
Zodoende.
Gr Linda

Terug
Bovenaan