Moeders voor moeders

Hallo aanstaande moeders!

Zelf zit ik bij het december forum, maar wil jullie op het volgende wijzen,
ik doe mee aan moeders voor moeders, wat in het kort betekend dat ik
mijn urine inlever  waar ze  met het HGC hormoon medicijnen kunnen maken voor vrouwen
die meer moeite hebben om zwanger te raken. (die ken ik, en zijn er superblij mee)
Waarom dan op dit forum; deze stof zit vooral in de eerste maanden van je zwangerschap in je urine.
Makkelijke keuze toch? doorspoelen of voor een goed doel gebruiken,
je krijgt ook nog eens een leuke attentie en bezoek van een consulente.
zie voor meer informatie op www.moedersvoormoeders.nl

Hopelijk doen jullie allemaal mee!

Groetjes,
Femke

Hoi!
Ja Moeders voor Moeders is een heel goed initiatief! Alleen wil ik wel meedoen, maar wel pas als ik mijn eerste echo heb gehad. Dan heb ik nog een paar weken om mee te doen. Ik heb namelijk al een keer meegedaan en kreeg toen een miskraam. Ik wil nu nog niet 'echt' meedoen voordat ik zeker weet dat ik 'echt' zwanger ben.. er is nogal wat onzekerheid!

Ik ben vanavond ook gebeld! Ze komt woensdagavond voor de test en het gesprekje, maar ik ga pas maandag de 16e beginnen. Dan ben ik 7 weken. Het weekend ervoor vertellen we het onze ouders en aangezien die tot die tijd nog een paar keer komen oppassen, leek het me niet handig om eerder te beginnen. Moet ik elke keer die bussen gaan verstoppen .
Groetjes,
Kipling

Hoi!

Ik ga dit keer ook meedoen. De vorige keer heb ik het niet gedaan omdat ik me op de een of andere manier echt op mij eigen zwangerschap richtte ofzo, niet ook nog allerlei dingen eromheen, vond het al spannend. Nu weet ik hoe alles werkt (al is het nog steeds ontzettend spannend, dinsdag pas 5 weekjes en ik lees genoeg over mk'en om daar toch wel een beetje extra onzeker van te worden) en heb ik blijkbaar lekker de ruimte om te doen. Zoals mijn moeders voormoeders consulente zei: 'Mooi is dat he: kun je wat je normaal als afvalwater beschouwt nu gebruiken voor iets goeds!' vond ik wel geinig gezegd.
Groetjes Cynthia

Vanavond Moeders voor Moeders op bezoek gehad! Gelukkig waren er op de test meteen weer 2 streepjes te zien; zie plaatje hieronder...... Gaan jullie ook allemaal mee doen? Je helpt er de meiden mee die niet 'spontaan' zwanger kunnen worden.

groetjes,
Kipling

Nou meiden net aangemeld en nu al mijn 2e berichtje.

Ik heb met mijn eerste zwangerschap meegedaan en nu wil ik gewoon weer meedoen!
Ik heb me net op de site aangemeld. Ik zie overal dat "jullie" eind juni al naar de Vk gaan, ik mag ook daar wel snel heenbellen.

Ik hoop dat er nog veel moedertjes mee gaan doen, stel nou dat je het zelf nodig zou hebben...

Groetjes Moon

Hoi meiden!

Allereerst wil ik jullie echt heel erg bedanken! Ik ben namelijk inmiddels al een grootverbruiker van het medicijn dat hier door gemaakt kan worden. Zonder jullie zou mijn kans op een zwangerschap nihil zijn. Dus nogmaals super bedankt!
En nu maar hopen dat ook ik snel kan meeschrijven als een a.s mama!

Liefs, Nicole

Terug
Bovenaan