Moeders voor moeders

Nou, de dame van MvM is langsgeweest: helemaal positief!

Alleen door har en mijn ervaring heb ik het vermoeden dat ik misschien nog geen 5w+6 ben. Met mijn 1e zwangerschap zijn we met de echo op 6 dagen minder gezet, en doordat er bij mijn gewone testen en met die van vandaag maar een heel dun lijntje te zien was denkt zij (en ik ook) dat het echt nog heeeel pril is.  De  dikte van de streep geeft dus echt de hoeveelheid hcg aan die in het eerste begin toch minder is. Nu ben ik  dus wel heel erg nieuwsgierig naar de echo...

NIcole_1984 veel succes en we doen het met liefde!

Hoi mede zwangere,

Ik heb ook net gebeld om mee te doen aan moeders voor moeders. Ze belt me deze week terug voor een afspraak ben benieuwd. Is voor een goed doel.

Groetjes Margot

Ik doe niet mee. Helaas. Ik vind het echt jammer. Vorige keer mee gedaan, maar nu is het een stuk lastiger. Het kan niet bij ons in de buurt worden weg gebracht. Vorige keer werkte mijn man nog die kant op dus deed hij dat ook meteen weg brengen. Maar nu is het helemaal de andere kant op.   Mijn man werkt ook nog eens lange dagen en als hij er na dan eens alles moet weg brengen dat word niks. Ik vind het wel jammer. Ik vond het niet erg en je helpt er vrouwen zo hard mee. Maar dit keer kan het echt niet

Hoi hoi,

Ook ik plas mee voor het goede doel. Maar vind het echt een kliederboel.
Van de week netjes mijn ochtendurine in een fles gedaan, kom ik na mijn werk thuis, blijkt dat er een scheur in de fles zit. Alles onder de .....!
Ook vind ik de flessen niet echt fris, maar goed nogmaals het is voor het goede doel.

Groetjes

Ik ben ook aan het 'zeiken' voor het goede doel,  , maar ik vind het ook een gedoe. Die maatbeker is net iets te groot en onhandig en bleh, wat stinken die flessen... Ik ga proberen om het vol te houden, maar ik zeg het heel eerlijk, ik weet niet of ik het volhoud ...

Terug
Bovenaan