Moeders voor moeders

hoi hoi

mijn eerst zwangerschap heb ik wel meegedaan. trouw iedere week de bussen buiten zetten.
jammer genoeg is die zwangerschap geeindigt in een miskraam.

de reden waarom ik nu niet mee doe, is omdat de vorige keer de bussen erg lang bij me hebben gestaan terwijl ik er dus niks meer mee kon. ik was mijn kindje kwijt.
ik vond het vreselijk die bussen in de schuur te zien staan.

nu zitten we in een verbouwing en is er ook geen ophaalservide hier in de buurt volgens mij.

die 3 dingen waren voor mij reden genoeg om het deze keer niet te doen. ik heb mijn bijdrage vorig jaar geleverd denk ik dan maar.

Hey meiden,

Ook ik ga weer meedoen aan Moeders voor Moeders. Heb wel afgesproken met de vk dat ik de consulente pas bel na mijn echo op 30-6. Heb tussen m'n beide meiden 2 x een miskraam gehad. Bij mijn 1e miskraam was ik al begonnen met urine opvangen, was dus niet zo prettig. Wel erg netjes van Moeders voor Moeders, ik kreeg van hen een bloemenbon om me sterkte te wensen en tevens als bedankje dat ik mee had gedaan.

Oh ja, nog ff een tip voor wat betreft die geur die uit de flessen komt. Bij onze oudste werd ik behoorlijk misselijk van die lucht. Toen ik voor de 2e keer meedeed vertelde de consulente dat ik de flessen voordat ik ze ging gebruiken open mocht zetten. En dat werkte echt, het stinkt dan veel minder als je er  (de 1e keer) urine ingooit.

Nou meiden succes!

Hoi hoi, ik ga ook mee doen aan MvM!
vind het ook het minste wat je kan doen voor een ander die niet zo gemakkelijk zwanger wordt
bij de vorige zwangerschap heb ik het niet gedaan, maar nu komt er morgen een mw van MvM dus ben benieuwd hoe het zal gaan allemaal!
succes allemaal!! toppie bezig!!!
Liefs mij

Hoi,
Ik heb me ook aangemeld. Vrijdag komt er iemand langs om alles uit te leggen.
Het lijkt mij het minste wat je kunt doen toch?
Als het mis gaat is er toch nog iets goeds uitgekomen en ik vind het ook wel prettig om nog een keer een test te doen haha! Het liefst doe ik elke dag een test maar ik hou me in...

Moeders voor moeders is langs geweest, dus ik doe nu ook echt mee.
Ik kreeg een heel mooi boek erbij met echte foto's van hoe de baby er nu uit ziet enz.
Ook weer een test gedaan en die kreeg ik in een leuk kaartje geplakt die je heel lang kunt bewaren.
Ik vind de bussen niet stinken. Er zit een conserveermiddel in dat ruikt naar schoonmaakmiddel.
Ik vind het wel fijn om mee te doen, want zo vroeg is alles nog zo abstract en dan ben je er tenminste wel mee bezig.
Nou ik hoop dat er meer mee doen, want ze vertelde dat er eigenlijk maar heel weinig aan meedoen.

Terug
Bovenaan