moeders voor moeders

Hoi ik ben van het augustus 09 forum
Wie o wie doet er net als ik mee aan moeders voor moeders?
Ik vind het zelf heel belangrijk om wat te kunnen doen voor meiden die niet zo makkelijk zwanger raken.
Bij Vera (14-6-07) heb ik ook veel op dit forum gezeten en toen waren er meerdere meiden die ook voor een kleintje bezig waren. Een aantal van hen zijn nog steeds niet zwanger (bijna 3 jaar later), daarom vind ik het heel belangrijk dat ik toch een beetje kan helpen. Tja plassen moet je toch en of je het nu weg spoelt of opvangt en anderen blij maakt. Die keuze was voor mij heel makkelijk.

Dus meiden allemaal doen!!!

groetjes daan

hoi daan

ik heb gister een test gedaan en die was positief. ben als het goed is 2 okt uitgerekend.
heb me gister ook meteen opgegeven voor moeders voor moeders. vind het een super goed doel. bij mijn eerste zwangerschap heb ik het ook gedaan en is me prima bevallen, kost echt geen moeite.
onze beste vrienden zijn momenteel 12 weken zwanger via ivf. zonder moeders voor moeders had dat niet gekunt dus ik weet uit ervaring dat het echt goed is en dat je er mensen heel erg blij mee kan maken.

groetjes krista

Hoi!

Ik weet sinds vandaag dat wij zwanger zijn van ons derde kindje! Wij zijn super blij! Ook dit keer ga ik me weer aanmelden voor moeders voor moeders! Op die manier draag ik toch mijn steentje bij om het voor andere vrouwen ook mogelijk te maken zwanger te raken. Ik ben me erg bewust van het geluk dat wij hebben zo makkelijk zwanger te raken!

Groetjes,
Brenda

Ik heb me gisteren ook meteen na het telefoontje met het ziekenhuis aangemeld voor moeders voor moeders.
Ik weet wat het doet heb zelf de medicijnen ook moeten gebruiken, maar gelukkig nu na de eerste behandeling al zwanger.

Groetjes karin

Hoi Babybeer,

Je meldt je aan bij moeders voor moeders. Dat  kan via internet op www.moedersvoormoeders.nl. Zij bellen jouw dan op om een afspraak te maken en komen bij je thuis. Je moet dan urine hebben, want zij doen ook een test of er wel genoeg van het HCG hormoon is.  Als alles goed is dan krijg je twee kannen waarin je je urine op kunt vangen en kun je starten. Ik weet even niet meer  of ze ook gelijk flessen achterlaten waarin je je urine verzameld.
1 keer in  de week komt er een vrachtwagen langs die de gevulde flessen ophaald en nieuwe flessen  neerzet.  Als je niet thuis bent dan kun je neer laten zetten op een afgesproken plek.
In sommige delen van Nederland komen ze het niet halen maar  kun je het zelf inleveren bij een bepaald punt.
En  de urine die je spaart als je thuis bent is genoeg. Dus je  hoeft niet met flessen te gaan slepen.
Ik heb het in mijn eerste zwangerschap gedaan en heb me nu ook weer opgegeven.

Groetjes  

Ik heb me gister ook aangemeld voor Moeders voor Moeders! Een ontzettend mooi initiatief, want ook ik heb er baat bij gehad.... Ben nu 5 weken zw via ICSI!

Dus meiden... laten we lekker veel plassen voor het goede doel!

Fijne avond allemaal.........!!

lfs C.

Hoi hoi

Ik heb me gister ook aangemeld bij moeders voor moeders.
Ben vanaond gebeld en ze komen volgende week donderdag om 10 uur langs voor een gesprek. Ben benieuwd.
Het is een erg goed initiatief. Zo help je toch nog een beetje andere vrouwen die moeilijk zwanger kunnen worden.

Liefs

Terug
Bovenaan