moeders voor moeders

Ik heb ze bovenop het kastje in de wc staan, hoog en bijna uit het zicht. Maar toch viel het laatst iemand op. Die werkte in het ziekenhuis en vroeg mij 'goh moet je 24-uurs urine opvangen?' hahaha Ik heb zo nu en dan last van blaasonstekingen gehad, dus heb maar ja gezegd, even voor onderzoek hahaha.

Dus als je overrompeld wordt kun je dat nog zeggen!

ik heb er heel erg over zitten twijfelen om het te doen. niet vanwege het feit dat ik het niet wilde... maar meer over het feit dat ik niet weet of ik me er wel aan kan houden... ben een beetje vergeetachtig ;) nadat ik het hartje heb zien kloppen  vorige week heb ik me aangemeld en ben net pas gebeld.... aankomende maandag komt ze langs en dan zien we of ik mee mag doen ;)

ik hoop het wel... want het doel is goed en   ik had ook bijna de behandelingen mogen doen. dus waarom niet?

ik ben zwanger en ik vind dat de rest van nederland (of de wereld) die net zo graag zwanger willen worden dat ook verdiend.

Hoi allemaal,

Ik vind het ook een super goed idee om mee te doen aan moeders voor moeders. In mijn familie zijn namelijk veel problemen met zwanger worden. Twee nichtjes zitten al in de overgang (29 en 27), een ander raakte niet spontaan zwanger en nog een ander heeft meerdere miskramen gehad.

Zelf heb ik besloten om bij deze nog niet mee te doen, is nu gewoon onmogelijk aangezien ik bijna nooit thuis ben. Maar bij de volgende doe ik zeker mee.

Groetjes

Suzanne

Ja, hier nog een deelneemster.
De (stinkende) groene flessen staan inmiddels in mijn toilet. Ook ik ben veel van huis voor werk, maar 'alle beetjes helpen'....
Kleine moeite, misschien maak je er iemand erg blij mee!

Hallo meiden,

Ik ben nu 8 weken zwanger en doe al 2 weken mee met Moeders voor Moeders.
Het is absoluut een belangrijk iets om aan mee te doen. Het kost geen moeite en het is zo belangrijk voor andere dames die graag zwanger willen worden. Bij mij ging het gelukkig allemaal heel snel, maar ik kan me voorstellen dat als je heel graag moeder wilt worden en het lukt niet automatisch, dat je erg blij bent met de mogelijkheid van Moeders voor Moeders.
Alle kleine beetjes helpen, ook die kleine beetjes als je maar heel weinig thuis bent.

Groetjes Astrid

Terug
Bovenaan