moeders voor moeders

Hier is ze afgelopen maandag geweest. Ik was toen precies 5 weken zwanger, denk ik. De test was positief en ik kon gelijk beginnen met plassen. Ben dus al 4 dagen aan het plassen voor het goede doel.

Groetjes en plas ze allemaal

IK doe ook mee, deed ik ook bij mijn vorige zwangerschappen. Ik raakte bij de vorige 2 en bij deze heel gemakkelijk zwanger en dan zie je om je heen mensen worstelen in de medische molen. Ik voel me daar soms bijna schuldig om. Een aantal van mijn vriendinnen zijn ook al meer dan 1,5 jaar bezig en dan maak je van dichtbij mee waar je het voor doet.
Plassen moet ik toch genoeg, dus kleine moeite toch!

Hey hey

Ik heb vandaag ook een mevr langs gekregen voor mvm! Ik doe dus de volle 10 weken mee net zoals de vorige keer!! Ik vind het een goed doel! En ik had gelukkig geen last van die geur!!

liefs

hoihai,
even een vraagje..
ik heb nu zo'n fles en een kan op het toilet staat.. maar als er bezoek komt haal ik ze weg.. omdat ik niet wil dat iedereen weet dat ik zwanger ben.. en straks herkennen ze de flessen... maar ben steeds bang dat ik onverwacht bezoek krijg...
hoe doen jullie dit?? ik heb het al een beetje achter het toilet gezet... maar je ziet die blauwe kleur toch wel op een wit toilet...

iemand ideeen?
groetjes femmy

Terug
Bovenaan