Moeders voor moeders??!!??

Hallo dames,

Ik ben via de VK gevraagd of ik mee zou willen doen voor moeders voor moeders. Ik heb gezegd dat mijn nummer doorgegeven mocht worden.
Maar nu begin ik toch te twijvelen. Zijn er wat van jullie die hiermee ervaring hebben??
Graag hoor ik van jullie.

Groetjes Saartja.

hoi hoi

moeders voor moeders tja ik heb bij mijn vorige 3 zwangerschappen trouw urine gegeven het is een kleine moeite maar bij deze vierde zwangerschap twijfel ik ook maar ja wij zijn de gelukkige die nu zwanger zijn en dank zij ons kunnen natuurlijk meer vrouwen gelukkig worden het is geen grote moeite je moet je urine inleveren in groene containers en dat komen ze ieder week ophalen en ze zetten er weer nieuwe voor in de plaats dit doe je tien weken en dan heb je te weinig hormoon meer in je urine en moet je stoppen zoals ik al zei een kleine moeite maar zie het wel als je eigen keus en laat je niet ompraten als je niet wilt en misschien staat je hoofd er wel niet naar nou succes met je keuzen en een fijne zwangerschap

groetjes angela

Ik hoorde van een vriendin wat Moeders voor Moeders doet en ik ga hier zeker aan mee doen. T is een kleine moeite. Bedenk hoe jij je zou voelen als je dankzij andere vrouwen toch de mogelijkheid had om zwanger te raken. Dat is toch mooi! Dus ik zeg zonder enige twijfel... DOEN!!

Groetjes Mandy

Ik heb het niet gedaan, niet omdat ik het niet wil doen. Maar omdat ik ergens woon waar ze het niet willen brengen en ophalen. Ik zou het na een punt moeten brengen dat niet te doen is zonder auto. Want die heb ik niet.

Heb ze ff aan de tel gehad.

ik heb het ook gedaan.. en puur omdat ik zelf ook niet zwanger kon worden! ( via een behandeling van het ziekenhuis wel en nu 5 jaar later uit het niets spontaan zwanger, en nu heb ik het uiteraard weer gedaan )

Het is inderdaad een kleine moeite. En er zal een moment komen dat je denkt: gatver pfffffff kan het niet meer opbrengen hoor dat geplas in die bussen... maar het is voor een goed doel! je kan er heel wat vrouwen gelukkig mee maken!

Terug
Bovenaan