Moeders voor moeders??!!??

Hoi meiden, allemaal ten eerste gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

Ik doe ook mee met Moeders voor Moeders, maar ik ben zelf ook via het hormoon HCG zwanger geworden naar 5 IUI's.
Dus vandaar dat ik ook enthousiast meedoe om anderen te helpen.

Groetjes Linda (9 weken zwanger)

Hallo allemaal,

ik heb bij de eerste ook meegedaan met mvm. Toen woonde ik ook ergens waar ze het niet ophalen, dus heb ik het elke week netjes naar een bepaald punt gebracht. Ik vond dat zelfs wel fijn, want toen ik het nog niet verteld had, kon ook niemand die potten voor de deur zien staan.... want ze noemen het discreet, maar die dingen zien er al 100jaar hetzelfde uit en alle vrouwen die ooit mee hebben gedaan weten al hoe laat het is.

Nu woon ik in een appartement waar ze het wel brengen, maar durf ik me dus niet zo goed in te schrijven, ben bang dat bekenden het zo zien. Dus waarschijnlijk wacht ik nu tot ik het verteld heb, hoewel ik dat wel jammer omdat ik anderen ook zo erg zo'n wondertje gun.

Nou, ja ik ben pas net zwanger en het kan toch pas vanaf week 6, dus ik heb nog even de tijd!

Super dat je meedoet!!! ik ben nu zwanger van de tweede en beide keren heb ik meegedaan!
Ben namelijk zelf dankzij MvM de eerste keer zwanger geworden door IVF!
En er is echt een tekort aan moeders die meedoen.

Kan me voorstellen als je echt heeeeel erg misselijk bent het dan wel zwaar is maar anders hoop ik echt dat iedereen mee gaat doen!!!

Gefeliciteerd met je zwangerschap en goed dat je meedoet!
Groetjes
Joyce

Super dat je meedoet!!! ik ben nu zwanger van de tweede en beide keren heb ik meegedaan!
Ben namelijk zelf dankzij MvM de eerste keer zwanger geworden door IVF!
En er is echt een tekort aan moeders die meedoen.

Kan me voorstellen als je echt heeeeel erg misselijk bent het dan wel zwaar is maar anders hoop ik echt dat iedereen mee gaat doen!!!

Gefeliciteerd met je zwangerschap en goed dat je meedoet!
Groetjes
Joyce

De verloskunige vroeg mij om mee te doen! Ik heb het nog even afgehouden. Natuurlijk wil ik wel meedoen, maar ik ben altijd flink beroerd als ik zwanger ben. Ik ben dan al blij als ik het toilet heb gered zonder spugen enzo. Wil nu even afwachten hoe het gaat. Misschien doe ik dan maar 2 of drie weken mee, maar dan heb ik in ieder geval een beetje bij kunnen dragen voor MvM.

Debby

ik doe net ook mee, iedereen heeft over groene bussen, ik heb blauwen :D
en ik ben er gewoon nuchter in, of ik nu in de grote pot moet piesen of in een kleine maakt mij niet uit, plassen doen we allemaal en elke dag.
gelukkig krijg je er een maatbeker bij, dat is wat makkelijker.
en elke vrijdag zet ik het buiten neer, net als de vuilnisbak hihihi.
En de kadootjes die je er voor krijgt zijn leuk en lief.
gelukkig had ik geen hulp nodig bij het zwanger worden maar ik kan me voorstellen hoe moeilijk dat zou zijn. en het zijn de hormonen die jij niet nodig hebt, dan vind ik het mooi dat ze toch voor een ander nog nuttig kunnen zijn

Terug
Bovenaan