moeders voor moeders?

Wie gaat zich ook aanmelden voor moeders voor moeders? Heb het de vorige zwangerschappen niet gedaan. Maar wil nu echt wat doen voor iemand anders. Hoe gezegend is het dat we zwanger mogen zijn. Dus dit x ga ik het wel doen. Wie nog meer?

hoi Wendy03,

toen ik wist dat ik zwanger was heb ik gelijk moeders voor moeders gemaild. een vriendin probeert al 4 jaar zwanger te mogen worden maar ze heeft geen eisprong. dus voelde me eigenlijk verplicht om vrouwen hiermee te helpen.

liefs Chan

Ik heb a.s. dinsdag een gesprek met iemand van MvM. Is bij mij wel wat gecompliceerder, woon nl. in een portiekflat. Zie het niet zo zitten om mijn 'deliveries' buiten op straat te zetten. Maar ik kan het ook vlakbij langsbrengen, ik heb een haal- en brengdepot in de buurt.

Dus ik doe mee, ben zelf heel makkelijk zwanger geraakt en ik kan me voorstellen dat het heel vervelend is als je er lang op moet wachten.

hallo, ik doe ook mee met moeders voor moeders sinds afgelopen dinsdag. Ik woon ook in een portiekflat en vindt het ook niet heel handig. Maar het is voor een goed doel denk ik dan maar.

Ze komt zo bij mij langs. Ik moet het langs brengen bij een depot. De vorige 2 zw.schappen kon het niet, aangezien er geen depot in de buurt was. Vreemd hoor, aangezien ik vlak bij de stad woon, maar goed, dan niet.
Ben benieuwd hoe lang ik het vol houdt, ik hoop de volle 16 weken.
Gr. mamajo

@ mamadani, ik weet het niet precies, ik weet nu dat de vanaf het moment dat ze niet meer ongesteld is om de 2 dgn naar het ziekenhuis moet dan krijgt ze een inwendige echo en ze moet elke dag spuiten maar met wat weet ik niet., sowieso om de 2-3 dgn moeten ze dan wat rommelen met elkaar en zodra de eisprong is geweest moet ze gelijk de volgende dag komen om te kijken of er al een klik is tussen de zaadjes en de eitjes. maar ze proberen alles al. Geeft ze aan.

@ mamadani,

ik weet het niet precies, ik weet nu dat de vanaf het moment dat ze niet meer ongesteld is om de 2 dgn naar het ziekenhuis moet dan krijgt ze een inwendige echo en ze moet elke dag spuiten maar met wat weet ik niet., sowieso om de 2-3 dgn moeten ze dan wat rommelen met elkaar en zodra de eisprong is geweest moet ze gelijk de volgende dag komen om te kijken of er al een klik is tussen de zaadjes en de eitjes. maar ze proberen alles al. Geeft ze aan.

groetjes,
chantie

Terug
Bovenaan