moeders voor moeders?

Moeders voor moeders is vanmiddag langs geweest en de test gaf weer dik positief aan, super weer. Verder kreeg ik de flessen en maatbekers mee.
Ik heb voor de dvd gekozen, aangezien ik al meerdere boeken had over de zw.schap. Schijnt erg mooi te zijn, ga het straks maar even kijken, denk ik.
Ook kreeg ik gelijk een fotolijstje voor een echo. Had ik niet verwacht, aangezien op de site stond dat je die pas kreeg als je de 16e week gepasseerd was (vond ik wel vreemd).
Dus helemaal leuk, maar wel een gedoetje. Maar we doen het voor het goede doel!
Gr. mamajo

Hoi ik wil wel meedoen, maar ik wacht nog even tot de echo. Vorige keer had ik een vroege miskraam, toen was ik al bezig met moeders voor moeders en dat was best zwaar. Natuurlijk niet omdat ik er mee bezig was, maar ik probeer nu niet elke minuut bezig te zijn met de zwangerschap uit een soort zelfbescherming. Vandaag verloor ik een beetje bloed, vorig weekend ook, het voelt nog niet helemaal goed. Maar mocht de echo over 2 weken goed uitvallen dan begin ik wel gelijk!
Liefs, Sonica

@ Sonica, wat rot! Kan je niet al eerder voor je echo dan?

Ik doe al sinds week 6 mee met MvM. Heb ook de dvd, is erg mooi! Waarom ik mee doe? Mijn moeder heeft het voor al haar 5 zwangerschappen (4 kinderen) gedaan. Ook voel ik me gelukkig dat ik dus zwanger kan worden. Ik weet vanuit mijn omgeving dat dit niet zo natuurlijk is als dat je zou verwachten.
Dus anders zou ik al die kostbare hormonen door het toilet spoelen, en nu krijgt iemand anders, dankzij mijn plas, de kans om ook zwanger te worden. Of ik help die vergroten ;)

Terug
Bovenaan