moeders voor moeders?

Hee dames, ik heb me gisteren ook via de website aangemeld voor MvM. Het geeft me een goed gevoel dat ik daarmee anderen kan helpen bij wie het niet zo gemakkelijk gaat. Goed dat er zoveel meiden van dit forum meedoen!

Hoe lang duurt het eigenlijk voordat ze contact met je opnemen? Ik ben pas vijf weken zwanger.

Vanmorgen is ze geweest hoor, toch weer fijn weer een positieve test.............hihi. Ik heb ook voor de dvd gekozen. Ik heb 'm al een x gekeken, het is echt heel mooi.
De flessen staan nu klaar om te vullen........beetje apart. Maar ben trots dat ik hiermee mensen kan helpen. Ze hebben heel veel nodig....dus erg belangrijk dat we meedoen. Het is een kleine moeite. Beetje jammer dat dit medicijn ook wordt gebruikt voor afvallen. Dit is illegaal! Daar werkt moeder voor moeders niet aan mee! Schrok er wel van. Echt belachelijk! Vooral als je hoort dat er 1 op de 6 vrouwen moeite heeft om zwanger te worden. En dat dit hormoon zo hard nodig is.
Ik vind het haast spijtig dat ik het de vorige zwangerschappen niet heb gedaan......

groetjes!

hallo,

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap meegedaan en toen woonde ik in een studentenflat. Die vonden het dus helemaal niet vreemd dat er wat flessen bij de deur stonden... :)

We hebben het tegen de beheerder van de flat gezegd zodat hij ze niet weg zou gooien of zo, maar verder geen problemen mee gehad. Nu hebben we een eensgezins woning en volgens mij is dat erger, want je anonimiteit is weg. Als iemand weet wat moeders voor moeders is weet de hele buurt dat je zwanger bent.

Vind ik geen probleem want ik heb me net aangemeld. Ik vind hun werk erg goed!!

De dvd is trouwens erg mooi. Als het dezelfde is als 3 jaar geleden in ieder geval. Zeker een aanrader.

Wendy

Moeders voor moeders is hier net geweest, een beetje anders dan de vorige keer. Moet nu de flessen wegbrengen en in Wageningen kwamen ze ze halen. Gelukkig kan ik manlief er met de fiets op uit sturen... haha

Ik heb voor het boek gekozen, want de dvd heb ik al. Blijft een mooie film.

Op naar het toilet dus!!

Wendy

Terug
Bovenaan