moeders voor moeders

hoi dames,

als eerste gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
gaan jullie aan moeders voor moeders doen?
ik heb besloten om het deze keer niet te doen.
ik vond het bij de 1e zwangerschap zo lastig om elke keer keurig alles op te vangen en elke keer naar boven te gaan als je moest plassen.
ook vind ik die bakken waar je urine in komt zo stinken.
maar ik vind wel dat ze goed werk doen. dus daarvoor petje af voor degene die het wel doen (of weer doen)

Ik doe het ook niet. De vorige keer kon de vrouw van moeders voor moeders zich al niet aan de meerdere gemaakte belafspraken houden om een afspraak te maken dat ze langs kwam. En ik zou het ergens moeten afgeven en dat red ik gewoon niet met me werk.. Vind het ook super goed werk en top als a.s moeders het wel doen!

Ik zit nog te wachten op een telefoontje van de mevrouw van MvM, die is op vakantie en zou volgende week weer terug zijn.
Als ze het bij mij thuis ophalen, ga ik zeker weer mee doen. Kleine moeite en ik denk een groot plezier :).
Ik heb geen zin om zelf de flessen weg te brengen, dus dan doe ik er niet aan mee. Een lijstje van plaatsen waar ze ophalen heb ik niet kunnen vinden, dus ik wacht nog even af.

nou ik doe dit keer niet mee. die geur... en me maag... en pffff nee het is me te veel gewoon. deze keer niet :)

Terug
Bovenaan