He hallo dames,
ik heb bij de voorstelronde toevallig net ook de vraag gepost of er meerdere mensen zijn die meedoen. Ik had gelukkig ook een positieve test gisteren bij de informatrice. Dat ondanks dat ik net een half uur daarvoor nog geplast had. Ze vond mijn streepje wel licht maar vertelde dat de test van MVM bij 500MCG/ml uitslaat en onze grote vriend clearblue al bij 50 MCG/ml. Maar toch denk je dan even van...hmmmm.
Gelukkig ben ik nog altijd zwanger en voel me betrekkelijk goed. Misselijkheid komt wel steeds wat vaker om de hoek krijgen. Maar ik had de week na mijn NOD last van buikkrampen en die zijn gelukkig voorbij, want ik was toen de hele tijd bang dat ik alsnog ongesteld zou worden.
Maar goed moeders voor moeders; ik ben blij dat ik mee kan doen. De geschenken die je krijgt, daar doe ik het iet voor, ik denk gewoon aan al die vrouwen die ik ken die niet zwanger kunnen raken en dan zit mijn opvangbekertje alweer vol.
gr.aukus
p.s. ik heb zo'n serviesje uitgezocht; vond het wel gaaf met die retro kleuren; Dick Bruna rules...