moeders voor moeders

Hallo allemaal,

ik ga ook weer meedoen..heb ik de vorige keren ook gedaan. Ik heb 3 maanden geleden een miskraam gehad en toen was ik ook al begonnen met meeplassen, maar helaas moeten stoppen na een week. Is dus nu de 5de keer dat ik mee ga doen. De geur van die flessen vind ik nog steeds verschrikkelijk.....

Ik wacht nu wel ffies met me aanmelden tot na de 24ste als ik op controle ga in het zkh en waarschijnlijk ook een echo krijg.

Hoi,

Ik laat deze keer ook aan me voorbij gaan...... Ik heb mijn deel geleverd met mijn eerste! Ik was toen (ook niet) misselijk van de zwangerschap maar werd het wel van de lucht van die potten.
Iedereen die het wel doet, petje af en succes!

Groetjes,
Esz

Hoi,

Ik doe ook mee met moeders voor moeders. Ik heb gelukkig niet zo'n last van de lucht uit de opvang bussen. Heb wel een heel leuk infoboek als cadeau gekregen. Goed werk hoor voor de mensen die mee doen. Moet wel zeggen dat het nu wel wat meer werk is als je naar het toilet gaat, maar vind het allemaal wel waard.

groetjes

Ik doe mee sinds donderdag. De lucht valt erg mee deze keer. Het is echt stukken beter dan de vorige keer.
Ik vind het wel stom dat je nu maar 4 flessen krijgt. Vorige keer kreeg ik er 8 en die zaten aan het eind van de week gewoon vol. Ik heb gister de laatste vol gemaakt en ik kan pas woensdag nieuwe halen. Zonde van de tussenliggende dagen.
Heb al een mailtje gestuurd naar de informatrice, hopelijk mag ik straks gewoon 8 flessen meenemen.

Terug
Bovenaan