Moeders voor moeders

Doet iemand daar aan mee? Bij mijn vorige zwangerschap heb ik het niet gedaan, simpelweg niet aan gedacht, maar nu vroeg de verloskundige ernaar aan de telefoon.
Vind het zo raar idee dat je urine wordt opgehaald:s
En dat mensen het kunnen zien. Mijn buren zijn echt niet op hun achterhoofd gevallen...
Maar misschien stel ik me aan?
 
Ik doe niet mee. Bij mijn vorige zwangerschap ook niet gedaan. Toen vooral omdat ik veel van huis was en ik die potten niet mee ga nemen en ik was heel misselijk en kon de meeste luchtjes niet handelen. Geen goeie combi als je daar aan mee gaat doen.
 
Ik zou het graag doen als het kon...Zou graag vrouwen helpen...Heeft bij ons zelf ook lang geduurd voor de eerste kwam, dus het lijkt me mooi. Maar...ik woon in het buitenland, en er hier nooit van gehoord, helaas.
Lijkt me idd wel een beetje een gedoe, vooral als je je al niet zo lekker voelt.
Maar, doen ze dat niet op een discrete manier dan? Lijkt me niet dat ze met een busje aan huis komen waar met koeien letter 'moeders voor moeders' op staat?
 
Haha, dat is niet te hopen. Maar vrouwen die meegedaan hebben herkennen de flessen wel en je moet ze op een plek neerzetten wat ze bij kunnen. Dat is dan toch meestal de voortuin.
 
Ik doe wel mee en de vorige keer ook gedaan. Simpelweg omdat ik ook blij zou zijn als mensen dat voor mij deden als ik zelf niet natuurlijk kinderen kon krijgen. Er komt iemand langs voor intake en daar maak je afspraken mee. Waar je de flessen wilt neerzetten.. Mag ook achter de kliko of met een plastic tas er om heen. Het maakt ook niet uit als je veel van huis weg bent, ze willen niet eens dat je de flessen buitenshuis meeneemt.. Alle beetjes helpen. Ik werk zelf ook veel en ben daarom niet veel thuis maar toch zijn ze blij met mijn aanmelding! && je krijgt een leuk cadeautje hihi dat is altijd leuk om te krijgen.

Ik zegg gewoon doen, het is een kleine moeite en je kunt er zoveel vrouwen echt een plezier mee doen en hun ook het mooiste in hun leven gunnen , een kindje.
 
Ben het met Sabrina eens. Vind het mooi dat je zo vrouwen met een kinderwens kan helpen. En plassen doe je toch wel... Ik ga dus ook (weer) meedoen! Morgen komt er iemand van MvM langs. Dat ophalen gebeurt zo discreet mogelijk, maar vrouwen die mee hebben gedaan herkennen de kratjes (ondanks de plastic tas) inderdaad vast wel. Dat had ik zelf ook nadat ik er bij mijn eerste zwangerschap aan mee had gedaan. Maar goed, dat is moeders onder elkaar toch? :) De vorige keer kon ik trouwens door een drukke baan ook alleen maar 's ochtends en soms 's avonds en in het weekend urine opvangen, maar dat was geen probleem. Juist de ochtendurine heeft een hoge concentratie hcg-hormoon en alle beetjes helpen. Ik zeg dus ook: gewoon doen.
 
Ik heb de vorige keer wel meegedaan, maar doe het nu niet. Het is inderdaad super mooi datje wat kan doen voor andere vrouwen, maar het moet wel bij je passen en je moet er voor 100% voor gaan.
 
Terug
Bovenaan