Moeders voor moeders

Ik ben zwanger van de tweede, en gelijk bij de eerste poging was het (net als de eerste keer) weer raak. ik heb steeds meer mensen in mijn omgeving bij wie het niet of veel moeilijker gaat. Voor mijn gevoel is dit dan het minste wat ik kan doen.
Heb het de eerste keer niet gedaan, wist toen niet van het bestaan af en kwam er pas later achter wat het precies was...
Maar ieder moet het voor zich weten. Als je je slecht voelt, is het inderdaad niet prettig, want ik vind de flessen toch wel een beetje stinken...
 
Ook ik doe bij de tweede nu wel mee met moeders voor moeders. Ik vind het erg meevallen en totaal geen moeite. Hier moet ik de flessen naar een depot brengen, dit doe ik gewoon 's avonds als het donker is. Niemand die het ziet.

Wij raken steeds (2 keer) erg makkelijk in verwachting en om mij heen zie ik steeds meer stellen die er moeite mee hebben en het medische circuit in moeten.

Op deze manier heb ik het idee toch iets te kunnen betekenen.

 
Ik heb het wel gedaan. Je helpt er wel andere vrouwen mee. Het is soms lastig maar ik heb mijn best gedaan. Ik heb niet super actief meegedaan omdat ik het soms best wel druk heb maar alle beetje helpen.
 
Terug
Bovenaan