Moeders voor moeders.

Ik mocht pas vandaag bellen @cu2heleen1 heb ook in het weekend gebeld en er werd gezegd bel maandag maar terug.

Ik doe ook mee aan Moeders voor Moeders. Ik vind het een mooi initiatief om op die manier iets te kunnen doen voor vrouwen die niet zo makkelijk zwanger worden. En je plas opsparen is niet heel erg moeilijk of tijdrovend. Ik heb er wel voor gekozen om dit alleen thuis te doen en niet op mijn werk (aangezien ze het daar nog helemaal niet weten). Moeders voor Moeders snapt dit ook helemaal. En toen ik een week erg moe was en de puf niet echt had en een weekje gestopt ben was dit ook geen enkel probleem.

Ik schrok er eigenlijk wel van toen ik van de consulente hoorde hoe weinig zwangere vrouwen er eigenlijk maar aan meedoen (daar vroeg ik uit nieuwsgierigheid naar namelijk).

@ju81 dat doe ik ook inderdaad. Alleen thuis sparen. Ik vind het soms wel lastig als ik bijv. 6 dagen van de week moet werken, dan is het maar minimaal. Het liefst wil ik alle 8 de flessen vol hebben per week. Want ik weet hoe hard het nodig is. (zelf pregnyl gespoten bij eerste zwangerschap om zwanger te kunnen worden)
Echter zijn er ook zwangeren die niet zo goed tegen vieze luchtjes en vinden geven dus lastig. Heb ik geen moeite mee gelukkig.

Inderdaad weinig mensen die mee doen. Het blijkt bij ons zei de consulente dat er sinds 1-10 dit jaar eindelijk opgehaald kan worden. Mensen vonden het vaak vervelend om dan 1-10 km te rijden elke week om de flessen om te wisselen. Ik heb daar geen problemen mee. Ik heb dat liever dan dat nu de buurt al weet dat ik mee doe. :) Liever eerst de familie en dan pas de buurt. :)

IK heb gisteren gelukkig een kloppend hartje gezien, wel contstante bloedingen in mijn urine, dus Moeders voor moeders zou nog contact opnemen of ik hierdoor wel of niet mee kan doen.

ik doe ook mee voor moeders voor moeders, morgen komen ze bij mij de laatste lege flessen brengen, en heb ik er 10 weken opzitten. Ben nu ruim 14 weken zwanger en bij 5,5 wek begonnen. ik vind het een goed initatief. ik heb er ook voor gekozen om alleen thuis op te vangen en ook alleen op de wc in de badkamer, af en toe vind ik het best een opgave om naar boven te lopen.

hoi hoi,

hier een moeder die nog maar 4 weekjes moet. maar ik heb ook meegedaan met moeders voor moeders.

het is echt top om een bijdrage te leveren..

ik moest mijn flessen altijd wegbrengen naar een verzamelplaats, maar bij sommige mensen komen ze de flessen halen.

Misschien is het even wennen op het begin, maar daar bij je zo aan gewend. Je vang op wanneer je thuis ben en als je zin en tijd heb.. dat laten ze aan jou over..

Ik zou zeggen doen. en help een andere moeder ook aan het geluk dat wij hebben :)

Ik ben net afgewezen door moeders voor moeders helaas.
Ik heb constante bloedingen, dus behoorlijk wat bloed in de urine. Helaas kunnen ze mijn plas daardoor niet gebruiken.

Wat goed om te weten dat het ook alleen thuis kan... Ik reis voor mijn werk van hot naar her en dacht uhhhh hoe ga ik dat doen!?

Ik heb me aangemeld en ze komen vrijdag ochtend voor screenen!

Terug
Bovenaan