Moeders voor moeders.

Screening is gelukt ik mag meedoen!

De consulente vertelde dat er nog steeds te weinig vrouwen meedoen waardoor er chemisch hormoon bijgemaakt moet worden terwijl de natuurlijke manier beter is.

Waar je ook woont behalve de waddeneilanden, wordt het thuis opgehaald dus logistiek ook geen problemen! Ik zou zeggen als je iemand kan helpen hiermee.... DOEN!

Ik heb me ook opgegeven en vrijdag de intake. Ik heb wel veel last van misselijkheid, maar ik zie wel hoe het gaat.

Ik ben gezegend dat het bij mij vanzelf gaat. Ik heb ook vriendinnen met PCOS en die moeten het van vrouwen zoals wij hebben!

Ik doe ook mee aan mvm sinds week 6.

Kleien moeite, groot gebaar denk ik dan. Kost je niks en je maakt een heleboel vrouwen heel blij. nog meer reden om mee te doen omdat er veel vriendinnen aan de hulpmiddelen moesten en bij mij was het de tweede ronde meteen raak.

Als ik er mensen over mijn deelname vertel dan krijg ik weleens de vraag: hoezo doe je mee? had jij ook moeite om zwanger te worden dan? Alsof het een soort wedergunst is ofzo?!?!

Met die kratjes die opgehaald worden wel gelachen. Buurvrouw viel het op dat er al twee weken lang iemand stopte, de tuin in en uit liep met blauwe kratjes. best goed dat ze de boel in de gaten houd maar idd zodra er iemand naast je woont die weet wat het betekend, is 1 en 1 natuurlijk 2. Mijn vriend heeft een bouwbedrijf dus wij hebben aangegeven bij buurvrouw dat het om reststoffen ging die speciaal verwerkt moesten worden. geloofde ze meteen haha.

Ik had het van de week met de fotografe die ons huis op de foto kwam zetten. We waren allerlei los spul in kasten aan het zetten en daar stonden die kratjes ook. 'Hé ben je zwanger?' zei ze meteen. Ze had zelf indertijd ook meegedaan dus ze herkende ze...

Ik moet zeggen dat ik helemaal geen kast heb van de geur. Het conserveringsmiddel ruikt een beetje naar ruitenwisservloeistof!

Ik ben net een week klaar met Moeders voor Moeders. Heb de volledige 10 weken mee gedaan! Het voelde inderdaad gewoon goed om mee te doen. Ik heb ook een vriendin met PCOS en die was al bijna 3 jaar aan het klooien om zwanger te worden. Dus het voelde een beetje alsof ik haar hielp. (en ik was na 1 poging al zwanger)

Heel toevallig is zij 5 weken na mij ook zwanger geraakt. Maar wel met hulp van de medicijnen. Dus toen voelde het helemaal goed om dit te doen. En nu doet ze zelf ook mee!

Mijn advies als je twijfelt om dit te doen.. Gewoon doen! Het is een kleine moeite en je maakt er zoveel vrouwen blij mee!

Ik heb me van de week ingeschreven! Wacht nog op een telefoontje en dan een intake!
Mijn verloskundige attendeerde me erop, dus ben me gaan inlezen en heb me opgegeven! Goed initiatief.

Ineens viel er ook een kwartje. Ik werk in de thuiszorg en heb ooit bij een flat waar ik moest zijn zo'n kratje zien staan, heb er even op staan kijken en kon niet bedenken wat het was en waarom het er stond... haha.

Toch fijn dat je zo anderen kunt helpen, vrouwen die ook zo graag een kindje willen maar bij wie het niet zo vanzelfsprekend is!
Daar wil ik wel voor in een flesje plassen!!

Zojuist moeders voor moeders op bezoek gehad!
Erg vriendelijk. Duidelijke uitleg gehad en gezellig gekletst.
De krat met de flessen gekregen en de maatbeker om in te plassen.
En -heel lief- alvast een bedankje voor het meedoen. Een badcapeje. Te schattig!!

Vanaf nu niet alleen orgaan- en bloeddonor, maar ook plasdonor! haha!

Terug
Bovenaan