moeilijk alles in te passen!! en Laten huilen?

Mijn dochter had echt een huiluurtje...dat kwam omdat 's middags mijn bv terug liep. Mijn zoontje heeft daar geen last van. Als hij erg moe is moet hij ook huilen, troosten heeft dan geen zin omdat ik hem dan wakker hou...Hij huilt dan 5/10 min. en is dan in slaap gevallen.
Je moet je draai nog even vinden en als je baby wat ouder is heeft het ook minder voedingen nodig. Dus het wordt alleen maar makkelijker. Ook kun je een keertje aan oma vragen of die je oudste van school wilt halen. Heb je even tijd om bij te tanken.  Maar geloof me...over een paar weken snap je niet meer waarover je je zo druk hebt gemaakt
Groetjes Regiena
 
Hoi Dames,

Bij mijn ouste rende ik bij iedere kikje naar haar toe.Vond het ook zielig om haar te laten huilen.Maar na een paar weken kreeg ze ook een huiluurtje. Maar dan was ze ontroostbaar.Hield haar dan wel   bij me,maar ook Mama kon haar dan niet helpen. Ze hebben het huilen ook nodig als uitlaatklep.Een baby kan zich nog op geen andere manier uiten,Huilen is hun uitlaatklep,ze kunnen nog niet met  hun emoties omgaan,dat moeten ze nog leren.
Bij m,n zoontje,die 16 mnd scheelt met m,n oudste was het een ander verhaal. Die huilde zowat de hele dag! De eerst 8wk dan. Oorzaak was waarschijnlijk krampjes en ik kwam er al snel achter dat hij niet tegen te veel prikkles kon. Te lang fnufflen na een flesje en dan ging hij niet meer slapen.Te veel licht op z,n kamertje vond hij ook niet fijn,dus toen ging het rolluik omlaag en toen ik dit eenmaal door had werd het huilen ook steeds minder.Ik was van m,n dochtertje gewend dat ze na een voeding vaak vast in slaap viel in m,n armen,maar bij m,n jongste gelde dat niet.Ik vond die eertse paar weken met m,n jongste vaak frustrerend.Hij huilde zoveel dat ik gedacht heb dat we met een huilbaby te doen hadden.En dan ga je toch anders denken over huilen. Ze hebben 9mnd lekker geleefd in je buik,maar vanaf het moment dat ze geboren zijn beginnen de levenslessen al! En ook voor de ouders! Als je eenmaal door hebt ,waarom je kindje huilt,zal je er ook anders tegen aankijken. Baby,s zijn erop gemaakt om ons hart te doen smelten,het houdt vooral ons moeders alert!
Belangrijkste is dat je handeld uit liefde en wijsheid!

Groetjes Do25
 
Een baby huilt niet zomaar en bij mij gaat het voor alles.
Ik voedde op verzoek en dat ging prima. Hij vindt het fijn om bij je te zijn die geborgenheid te hebben. Onze zoon heeft tot 6 weken bij ons in bed geslapen omdat hij niet in de wieg wilde! Hij wilde geborgenheid hebben omdat voor hun alles groot en nieuw is. Je kunt ze niet dwingen en hou hem lekker vast ze zijn zo groot en dan kan dat niet meer!
Toen hij 7 weken was zijn we verhuisd en de eeste nacht sliep hij in zijn ledikant waar hij nog nooit ingelegen had.

Je merkt het gauw genoeg als een kind ergens aan toe is en als het niet wil wil het niet.!

Laat de boel de boel.

Je kindje heeft je nodig!!
 
Terug
Bovenaan