Moeilijk

Beste danischa,

Ik ben net 24 jaar en mijn vriend bijna 25 jaar. Wij zijn ruim 6,5jaar samen. Wij hebben gewacht totdat wij beide een vaste aanstelling hadden en een huisje gekocht. Inmiddels is deze (in onze ogen) ideale situatie gecreeërd en zijn wij afgelopen december gestopt met de pil.

Succes met het nemen van deze moeilijke beslissing.

Groetjes

Leuk dat jullie zo snel reageren... Ik vind sparen ook een goed idee.. Maar als je helemaal hebt besloten om binnenkort te stoppen is het zo moeilijk om te wachten. Wij hebben beide vast contract, maar nu zou ik ook wel graag van baan willen wisselen,maar dat lijkt me nu niet zo verstandig nou we binnenkort willen stoppen..

Liefs

meid!
wij kregen ons eerste kindje Cadeau dus hebben niet echt na hoeven denken,
maar bij de 2e dacht ik maar zo, ik denk er steeds aan wat aangeeft dat we het dus graag willen, het juiste moment komt nooit dus ga er voor!
doen wat jullie het beste lijkt!!!

liefs

Ik zou inderdaad niet van baan gaan verwisselen als ze zwanger wilt worden, hiermee loop je onnodig risico's.
Sterkte bij jullie beslissing!

Liefs Vic

he danischa, ik ben zelf nu 26 en was 24 toen ik gestopt was met de pil, mijn man was toen 29, toen onze dochter werdt geboren was ik 25 en me man 30, het heeft minimaal een jaar geduurt voor dat ik zwanger raakte.
Wij zijn nu voor de 2de bezig ( 2 miskramen gehad) en onze dochter is nu 20 maanden.

Het blijft jullie beslissing maar 1 ding wil ik wel mee geven ga vanuit dat het minimaal een jaar kan duren dat je zwanger wordt als het eerder is dan is dat mooi mee genomen, maar waarom sparen, ja snap het wel voor de spullen en dat jullie alles nieuw wil kopen wat logisch is, maar markplaats heeft ook hele mooie 2de hands baby kamers tekoop die misschien maar voor 1 kindje gebruikt is en misschien leuk om op te knappen als je dat leuk vind., en zeeman en de wibra heeft ook hele mooie kleertjes voor weinig geld,maja het blijft jullie beslissing en wil je ook niet pouchen, dus als ik zo over kom, sorry daarvoor.

veel s6 ermee, we horen wel wat jullie plannnen zijn.

liefs mama van sharon

Wij hebben de klassieke planning aangehouden; samenwonen, huis kopen, trouwen. En na ons trouwen zijn we gestopt met de pil. Wij vonden het moment om te stoppen ook lastig, dus deden we het direct na ons trouwen. Dan hoefden we niet zo na te denken en hadden we een mooi moment. Een kind krijgen komt nl nooit uit; altijd is er nog wel iets dat je nog wilt. Maar als je blijft uitstellen komt het er misschien niet van.

Nou zijn jullie nog lekker jong en heb je de tijd nog. Maar tijd gaat snel. Als jullie denken er aan toe te zijn, dan moet je er gewoon voor gaan en niet te veel meer nadenken. Een kind heeft natuurlijk een basis nodig, maar is vooral een gevoelskwestie.

Succes met kiezen

hoi,
wij wilde ook wachten eerst groter gaan wonen en sparen,en wilde nog 1x terug naar thailand.
maar 2 goeie vriendinnen waren al 2 jaar en de ander 3 jaar bezig om zwanger te worden.toen begon opeens bij ons ook van ja stel dat wij ook 3 jaar bezig zijn of niet lukt en je komt in de molen onderhand ben je een paar jaar verder.
wij hadden iets op de spaar rekening na een paar maanden had ik zoiets van dit gaat voorlopig niet,me man werkte 7 nachtendiensten en dan 7 dagen vrij,precies als hij vrij was,was ik ongi dus in de periode was hij aan het werk.
wij hebben nog maar nieuwe tv en dure dolby systeem gekocht,toen ze kwamen bezorgen bleek ik niet meer ongi te worden,test gaf gelijk zwanger aan.onderhand woon ik nu groter en ben nu zwanger van me 3de kind,alles komt op zijn pootjes terecht,ja gaat dingen anders invullen in je leven.normaal bestelde wij altijd een pizza of een broodje op een zondag,lekker laten bezorgen,dit soort dingen laat je vallen,wordt dan minder.
nu hebben voor de kerst afgelopen kerst een bon gevraagd van een restaurant voordat ik uitgerekend ben gaan we lekker samen uit eten.je krijgt er andere leuke dingen voor terug.als jullie alle 2 kriebels hebben en erachter staan zou ik ervoor gaan.voor het zelfde ben je ook jaar bezig heb je mooi dat jaar iets kunnen sparen.
gr marjan

Ik ben 23 en mijn vriend is 27, we hebben net een nieuw huisje alles is af en we hebben wat gespaard dus wee vonden het een mooie tijd om ervoor te gaan, belangrijkste is dat jullie je er goed bij voelen en dan zou ik zeggen waarom niet?? Ik ben zelf ook altijd blij geweest dat ik een jonge moeder heb.

Terug
Bovenaan