Moeilijk

Ik heb er gisteren nog eens over gesproken met mijn vriend.. En in mei gaan we ervoor.. Dan hebben we onze nieuwe meubels en ons huisje is dan helemaal klaar.. Voorlopige blijf ik gewoon bij dezelfde baas werken geeft ook zekerheid.. We hebben dan ook al weer wat gespaard en het kan altijd even duren voordat het lukt dus in die tijd kunnen we ook nog sparen..

Hallo Danischa,

Sluit me grotendeels aan bij wat de vorige meiden zeiden; de situatie zal nooit helemaal perfect zijn, er gaat eigenlijk al gauw 1 jaar overheen voor de kleine er is (en dan mag je al van geluk spreken dat je binnen 3 maanden zwanger bent!) etc. etc. Ik vind wel dat je eerst zeker moet weten dat je voor jezelf kunt zorgen voordat je voor een nieuwe wereldburger gaat. Dit op alle vlakken; financieel, emotioneel, etc. etc. Ik was 28 toen ik stopte met de pil, was na 8 maanden zwanger en ben dus op mijn 30e moeder geworden. Wij hadden toen al 11 jaar een relatie en ik woonde al sinds mijn 19e op mijzelf en later samen. (Zo lang hoeft het uiteraard niet te duren! als het aan mij had gelegen was ik ook eerder moeder geworden.) Het feit dat jullie samen een huisje hebben, beide een vaste baan hebben klinkt als een goede basis. Ik wens jullie veel succes vanaf mei!

ik wens je heel veel succes dan.
ben het eens met peetje,je heb een goeie basis en dan ga je het echt wel mee redden.
als je idd een jaar bezig ben,kan je ook sparen.
zo niet marktplaats kan je ook veel van af halen hahah.
ik heb nu zelfs een nieuwe kinderwagen gekocht,350 minder als in de winkel.
het komt nooit uit.ik ben nu weer zwanger en opeens komen er kosten op me nek.me vakantie moet betaald worden.opeens werd onze kat ziek,in een weekend.flinke rekening bij de dierenarts en crematorium,me dochter turnen weer moeten betalen,leuke rekening van riool shit,we zitten midden in een verbouwing.maar komt wel weer op zijn poten terecht.even schuiven en slim nadenken.ff harder werken haha.
ik werk in de zorg,zodra er dit soort dingen gebeuren ging ik extra werken.en sommigen dingen afblazen.
maar meid ga er voor.je bent nog jong en als je jullie gelukkig zijn samen.krijg je er wat moois voor terug.
gr marjan

Terug
Bovenaan