<p>Hoi allemaal!</p><p>Dit topic, omdat ik benieuwd ben of iemand dit misschien herkent, of dat ik echt de enige ben die dit gevoel heeft. Ik merk namelijk dat ik er een beetje moeite mee heb dat ik "dikker" word. Overal lees ik verhalen van mensen die niet kunnen wachten tot hun buikje tevoorschijn komt, maar niets is bij mij minder waar. Normaalgesproken ben ik niet mager, maar wel vrij slank en sportief gebouwd. Ik ken mijn eigen lichaam goed en weet wat me wel en niet staat qua kleding - dit ben ik nu dus compleet kwijt en als ik in de spiegel kijk heb ik echt het gevoel "het moet maar". Had ik echt nooit van mezelf verwacht!</p><p>Mijn vrienden zeggen al "wauw volgens mij ben jij de enige die niet trots is op een zwanger buikje", maar ik ben dus benieuwd of ik echt de enige ben of dat er misschien mensen zijn die mijn verhaal herkennen. Ik ben bijna 23 weken zwanger en kan nog steeds mijn normale kleding aan (niet mijn hoge spijkerbroeken of strakke shirtjes natuurlijk haha), dus het valt nog wel mee met die buik. Ik zie hem alleen wel goed en vind het dus lastig om te gaan met mijn veranderende lichaam.</p><p>Sorry voor dit lange (zeur)verhaal, en begrijp me niet verkeerd! Ik ben héél blij met de zwangerschap en het kleine kereltje in mijn buik, heb het er ook zeker voor over. Maar gewoon benieuwd of iemand dit misschien ook heeft (gehad)
. </p>