Je geeft aan dat je man liever geen flesjes geeft, waardoor jij alsnog de voedingen geeft. Voor mij was borstvoeding dan altijd veel handiger dan een flesje klaar maken. En uiteindelijk neemt het aantal voedingen af, aangezien vaste voeding belangrijker gaat worden. Wie weet kun je het dan afbouwen naar alleen ‘s ochtends en ‘s avonds/ ‘s nachts. Dan hebben jullie toch de fijne momentjes samen en is er ook meer tijd en vrijheid om samen iets met je man te ondernemen. Bij mij is het helaas mis gegaan met de borstvoeding. Ik bleek een abces gevuld met melk te hebben. (Geen typische borstontsteking klachten, waardoor de arts me 2 weken heeft laten looen met mijn klachten, ook mede door de corona crisis omdat je niet meer zo snel op spreekuur mag komen) ik ben noodgedwongen moeten stoppen en onze dochter is in 2 dagen tijd overgestapt op flesvoeding. Gelukkig doet ze het super en mist ze de borst totaal niet, maar die fijne momentjes samen die mis ik wel. Vooral het friemelen en aaien, die grote ogen die je aankijken en het contact dat je maakt. Succes met de keuze die je maakt.