Moet ik dit kind laten komen?

Rob en ik hebben  besloten ervoor te gaan. Dus ik hou het kindje. We gaan het 2 februari aan zijn ouders vertellen, dan ben ik 13 weken en is Rob's vader jarig.

Ik ben erg blij voor je !!! Zeker dat je niet meer zo heen en weer wordt geslingerd tussen de mogelijkheden.

Het zal misschien niet altijd even makkelijk worden, maar ga er toch van (proberen te) genieten, het is in de eerste plaats JOUW kindje en dat Rob erbij is, is mooi meegenomen !

Groetjes Marasje

Hey Taske!

Ik vind het heel dapper van jullie! Heel veel sterkte en succes samen en je zwangerschap.

Groetjes,
Wietske

Hoi hoi...
ik heb de discussie gevolgd, niet gereageerd want ik ben bevooroordeeld... ik wilde dat je je kleintje zou houden... en gelukkig heb je dat besloten!
En dan nu... GENIETEN!!!

Taatje, moeder van Jamey (26-9-2005)

P.S. ik vind je sterk dat je de beslissing hebt genomen om bij je  geweldadige  ex weg te gaan. Ik weet uit eigen ervaring hoe moeilijk dat is. En dan had ik nog niet eens kinderen...

Hoi Taske

Ik heb nu eigenlijk pas de gehele discussie gevolgd en kan me heel goed voorstellen in wat voor rot gevoel en daarnaast toch ook een onderdrukt gevoel van vreugde je zit.
Ik zelf ben momenteel 13 weken + zwanger van mijn 3e kindje.
Ik heb 2 dochters een van 4 en half en de ander is nu anderhalf ook ik heb niet bewust gekozen voor een 3e kind ik ben door de pil heen zwanger geworden.
Mijn relatie is in de laatste anderhalf jaar ook erg frustrerend verlopen en we zijn ook tijdelijk uit elkaar geweest een soort van time out zeg maar.
In principe zijn we nu nog steeds bij elkaar en gaat het ook wel wat beter en vond ik het ook een erg lastig pakket.
Uiteindelijk heb ik bij mezelf nagegaan of ik achter een abortus zou staan en dit was voor mij al snel duidelijk dat dit voor mij eigenlijk geen optie was.
Ik heb de keuze nu wel voor mezelf gemaakt dat dit kindje er wel komt en dat er altijd een risico in zit dat ik alleen verder ga met de kinderen dit is natuurlijk niet de opzet en willen we ook bij elkaar blijven we zijn ook al 14 jaar samen, maar wat voor mij veel belangrijker was is dat ik, of ik er nu alleen voor sta of niet ik het ook wel red met 3 kinderen ik ben nog niet te oud 31 en op het moment dat ik het weg had laten halen had ik het mezelf nooit kunnen vergeven.
Maar dit is keuze die een ieder voor zichzelf moet maken en door een ander alleen maar geaccepteerd kan worden.  

hoi taske,

wat fijn dat jullie samen tot dit besluit zijn gekomen en probeer ervan te genieten!

ik wou nog even zeggen dat ik het heel fijn vind dat iedereen zo lief heeft gereageerd op taske en iedereen haar proberde te helpen op een aardige manier!
ik lees namelijk wel eens fellere discussies....

liefs leetje 1981

Hoi meiden,

Inderdaad ben geweldig opgevangen, maar ja zo hoort het toch ook een beetje? Toch?
We zijn hier toch gekomen om elkaar te helpen en te steunen en elkaar zeker niet te veroordelen?

Nou ben ook blij met mijn keuze, want ik had het ook niet gekunt hoor ....mijn kindje weghalen.

En ja begin met de dag meer te genieten. heb het net mijn baas verteld en die vondt het heel tof voor me. Nou heb ik ook wel een liever baas hoor....

Tussen Rob en mij bloeit het helemaal op....

Ik krijg ondertussen mijn broeken niet meer dicht..ben heb een maat groter uit de kast gehaald, gelukkig schommel ik al jaren, dus 36,38 en 40. Dus nu loop ik in maatje 40 rond....gaat prima zo...

O meiden ben zo gelukkig...krijg gewoon weer een kindje erbij...toch hartstikke mooi.....

Hoi Taske,

Wat heerlijk om te lezen dat je nu zo geniet van het kleine mensje in je buik, ik gun jou, Rob en je kindjes alle geluk toe en hoop dat je vaak aan ons laat weten hoe het met je gaat!!

Groetjes Odette

Terug
Bovenaan