Moet je een zwangerschapstest perse met je ochtendurine testen of kan het ook gewoon overdag??

balen zeg,hoe lang cyclus heb je nu?? heb je altijd zo´n lange cyclus???

nee ik kan pas op 26 okt testen.heb wel test in huis gehaald.stel dat ik ben aan het werk die dag en zondag gaat het niet,als het zo is kan ik zondagochtend testen me man is vrij en ik heb late dienst wel zo leuk.
zo wel heel erg toeval zijn maar als het nu raak is dan ben ik uitgerekend op me man zijn verjaardag en kan ik geweldige concert weer vergeten.sta niet gek te kijken.
vorige keer kon ik ook niet naar een concert en bij de 2de zat er precies een verhuizing aanvast.man spullen inpakken en lag met weeen op me bed.ik denken dat ik ziek was.
daar ging ik dag erna met baby verhuizen.in een rolstoel.

gr marjan
 
Bij mij is het nu juist andersom ik hen gistre avond 2 positieve testen en vanochtend cleurbleu test met weken indicator die zegt niet zwanger ...
De kruitvat test van vanochts s zie je een heeeel dun lijntje 
 
Ben ik nu zwanger of niet ?
Ik zou 5 dec me NOD hebben...
 
Ik heb het snachts gedaan na half 2 toen de tijd. Nu in 35e week van mijn zwangerschap. Was puur toeval. Ik had nog 5 dagen voor mijn bod maar ik voelde mij hartstikke zwanger en ja de test gaf duidelijk aan dat het ook zo is. Succes 
 
Terug
Bovenaan