Monique2 en Nienepien

Heeee meiden,

Even snel een bericht vanaf mijn werk. Eigenlijk ben ik altijd vrij op vrijdag maar ons bestuurslid is overleden en ik moet een herdenkingsbijeenkomst regelen en de rouwkaarten etc. verzorgen. Ik werk vandaag dus maar een paar uurtjes. Vanavond ga ik naar een concert van Blof. Heb er echt zin in!! Hopelijk is het wel droog vanavond haha.

Gisteravond voor de zekerheid nog maar geklust. Ik had maandag of dinsdag mijn eisprong dus eigenlijk hoefde het niet.. maar je weet maar nooit he. Voorlopig even geen klusacties meer. Van normaal gesproken 3x in de week naar 5x in 4 dagen is wel even genoeg haha.

Nien, ik kan me zo goed voorstellen dat je heel erg blij bent als je het aan je collega's kunt vertellen (kunnen ze toch een beetje meer rekening met je houden) EN mag je officieel die buik vooruit steken!! Hoe voel je je nu?

Monique, hoe is het met jou? Die dikke buiken dag houden we erin hoor. Dat zou echt geweldig zijn! Ben ook wel heel benieuwd naar jullie!!

Ik voel me verder prima. Ik voel af en toe wel wat rotzooien onderin mijn buik maar ik ga echt proberen me niet gek te maken want ik heb al een tijdje erge last van mijn darmen dus dat kan het net zo goed zijn. Dat zwanger worden is wel een achtbaan zeg... eerst zit je constant op je eisprong te wachten, dan begint de klus-periode, dan de stress periode tot je nod en dan (ik hoop het niet) weer het incasseren van de teleurstelling als het niet zo mocht zijn...

NOu ja, ik zie het wel.
Fijn weekend meiden (gaan jullie nog wat leuks doen??)

Dikke knuffel F.

Hoi meiden,

Nou Fred, heb je bij deze je record gebroken. 5x in 4 dagen!!!!!! Ghi, volgens mij hebben wij dat alleen gepresteerd op onze huwelijksreis.

En dat wachten herken ik helemaal, en dat is nog niet over als je eenmaal zwanger bent. Ook dan is het weer wachten geblazen.

Monique, hoop dat je dit weekend je ei hebt. Dan weten wij waar je je weekend aan gaat besteden! Of had je nu dit weekend al nachtdienst?

Ga zo maar weer eens richting werk, ben het weekend lekker vrij en heb nog helemaal niks gepland, dus we zien wel. In ieder geval het huishouden he!

Groetjes Nien

Wat lekker dat je het hele weekend vrij bent! Kun je even je rust pakken!

Ik had het trouwens verkeerd neergezet zie ik nu... het moet zijn 4x in 5 dagen en niet 5x in 4 dagen ... Anyway, ik vind het genoeg en pak nu weer even mijn rust... hihi

Ik heb ook nog geen plannen voor morgen en overmorgen. Dat wordt een heerlijk rustig weekend!

Monique, geeft de MB al een wat meer varen-achtig beeld??

X F.

Hi,

Helaas, hier nog steeds geen ei te bespeuren.
Maar we kunnen zo langzamerhand de frequentie wel wat opvoeren! haha.
Vanaf maandag moer er weer om de dag geklust worden, maar we proberen het nu ook al.

Ik dacht al die fred kan er ook wat van.
5x in 4 dagen! Dat lukte in onze begin tijd wel maar nu niet meer.
Maar het was 4x in 5 dagen[pff gelukkig, begon me al zorgen te maken hihi]
Nien, het zou inderdaad wel fijn zijn als ze straks op het werk ook weten dat jij mamma gaat worden!
Houden ze er in ieder geval een beetje rekening mee.
Fred, een heel geregel op jouw werk.
Lijkt me niet makkelijk die rouwkaarten uitzoeken.
Doet de fam. dat dan niet?
Wauw, naar Blof vanavond, leuk man!
Ik heb zelf een dvd van deze jongens en mag erg graag naar hun muziek luisteren.
Mijn nachtdiensr is trouwens volgende week [vrijdag].
Nu maar hopen dat ik mijn ei al gehad heb dan.
Dit weekend zitten wij in de visites.
Mijn man is n.l jarig maandag.
Ik vind er zelf niet zoveel aan een verjaardag geven.
Je loopt constant heen en weer met drinken enzo.
We hebben al eens geprobeerd om op de tafel al het drinken neer te zetten en dat iedereen dan zelf kan pakken.
Maar dit werkt niet, ze pakken dan niets!
Dan meer weer de gastheer\vrouw uithangen.
Oh,ja nog even over die dikke buiken dag.
Ik ben dat een paar keer op de maandforums tegengekomen.
Dan organiseerden ze b.v een hightea.
Nou meiden ik zal weer even aan de poets.
Fijn weekend meiden!!
En Fred, een verBLOFfend leuke avond!

Liefs, Monique2

Lieve Monique en Nien,

Toen ik het terug las van dat 5x in 4 dagen moest ik ook lachen want wat ik al zei... zo hoog is mijn libido niet. Op vakantie hebben we trouwens wel dagelijks sex... maarja, of dat over een paar jaar ook nog zo is ...
Blof was te gek!! Een paar jaar terug was ik helemaal gek van Blof en hun oudere cd's ken ik van A tot Z maar de laatste jaren heb ik hun cd's niet meer gekocht en ben ik ook nooit meer naar hun concerten geweest. Nu kwamen ze in Almere.... die kans heb ik natuurlijk niet voorbij laten gaan. Het was echt fantastisch!! De hele dag regende het en ik zag het echt niet meer zitten omdat het concert in de open lucht was maar net voordat we wilden vertrekken begon de lucht helemaal op te klaren en begon de zon te schijnen. Als iemand mij dat eerder die dag had voorspeld dan had ik ze voor gek verklaard! Maar goed, iedereen was dus in een ongelooflijke feeststemming vanwege het weer en iedereen was aan het dansen en mee aan het zingen. Het was echt super!!!
Ik vind het zo heerlijk dat nu ook de zon schijnt! Ik heb meteen een wasje buiten gehangen (voor zolang dat nog kan....). Nog een paar daagjes en dan ga ik 4 dagen naar Florence. We gaan ook een dagje naar Sienna (kennen jullie dat??). Schijnt ook mooi te zijn. Ik heb er in ieder geval zin in.

Ik merk trouwens wel dat ik vaak een stekerig gevoel in mijn onderbuik heb. Ik probeer er maar niet teveel bij stil te staan want als ik eerlijk ben heb ik dat sinds de mk heel vaak gehad... Nog 1,5 week en dan kan ik testen...

Monique, je eisprong komt vast wel binnen een paar dagen. Het lijkt mij dat als je vrijdag de nachtdienst in gaat dat je 'm dan al hebt gehad. En zo niet, dan wordt het even passen en meten om tijd te vinden om te klussen maar dat komt vast helemaal goed!

Net als jij houd ik er ook nooit zo van om verjaardagen te vieren. Vaak sla ik ook een jaartje over maar de familie vindt dat altijd weer jammer.. En inderdaad, drank klaarzetten zodat iedereen kan pakken werkt vaak ook niet terwijl dat wel net zo gezellig zou zijn (anders blijft iedereen de hele avond zo op dezelfde plek zitten).
Wat betreft die dikke buiken dag.. helemaal goed! Ik hoop dat we dat over een half jaartje ofzo kunnen doen.. als we allemaal een babytje meedragen!!

Nien, hoe is het nu met jou? Heb je nog steeds zo'n zin in kaassoufle's of heb je nu je zinnen op iets anders gezet??

NOu meiden, ik hoop dat jullie aan het genieten zijn van het mooie weer. Ik spreek jullie snel weer ...

Ik wil nog even zeggen dat ik het contact dat ik met jullie heb, echt super vind!! Jullie zijn echt mijn digitale vriendinnetjes hih

X F.

Hoi meiden,

Ghi, 5x in 4 dagen, Sander zou er jaloers van worden.

We hebben net even samen het huishouden bij gewerkt.Ook even een wasje buiten gehangen en nu nog even boodschappen doen en het weekend is voor ons!!! Nou ja, morgen bij m'n oma op bezoek voor haar verjaardag, maar verder niks.

Gaat wel snel he, nog maar 1,5 week!!!
Ben benieuwd wanneer jij je ei krijgt hoor Monique? Is wel super spannend.

Ook wij hebben een aantal cd's van blof, heerlijke muziek om ff lekker bij te ontspannen.

Enne nu je het over kaassouflees hebt.................ohhhhhhhhh wat heb ik een trek, kan wel heel de dag kanen en eten.
Is gewoon weg vreselijk!

Nou, ga maar weer verder met de dagelijkse klusjes!

Doegie

Hoi meiden,

Wat een heerlijk weer was het vandaag!! Heerlijk om je was buiten te hangen en dat het al met een paar uurtjes droog is! Het onweer vanavond viel hier trouwens nog wel mee. Het regende wel flink maar geen hagel wat je op het nieuws hoorde.
Verder hebben we vandaag niet veel gedaan. Ik had nog een film gehuurd omdat er niets op tv was. Robin werkt nu dus ik heb lekker een romantische film gehuurd (Sweet Home Alabama). Een erg leuke film!

Verder probeer ik me niet gek te laten maken maar ik voel wel van alles in mijn borsten en onderbuik. Het kan net zo goed helemaal niets betekenen hoor maar jullie begrijpen dat dat in dat stadium erg hoopgevend is...
Ik heb besloten dat ik a.s. donderdag al ga testen (de dag voordat ik naar Florence ga). Ik weet het, eigenlijk kan ik pas die dinsdag erop testen maar dat houd ik toch niet vol. Dat wordt duimen dus!!

Nou meiden, ik ga even de afwas doen.. fijn!!

Nien, veel plezier morgen bij je oma (niet alle koekjes opeten die je oma in huis heeft haha)!

X F.

Terug
Bovenaan