Monique2 en Nienepien

Hee Fred,

Meid dat is balen dat je wat griepig bent.
Ik hoop dat het niet doorzet, zou hartstikke zonde zijn van je trip.
Zouden die mannen dan toch maar op schiet cursus moeten......
Ik denk dat het een wijs besluit is om nog niet te testen.
Het is zo-ie-zo nog te vroeg w.s.
En als het je humeur van je vakantie kan beinvloeden zou ook jammer zijn.
Ik hoop dat je lekker van je vakantie kunt genieten.
Even met je hoofd ergens anders.
Nou ik zal wat hapjes klaar maken.
Het was trouwens een leuke verjaardag.
Het weekend was er visite en vanavond dus.
Gisteren was hij jarig en heb ik hem mee uit eten genomen.
Ik had een kaartje gegeven en erop gezet, Ik hoop dat ik je volgend jaar het allermooiste cadeau kan geven....
Weten jullie wel wat ik bedoel.
Nien hoe staat het met de kaassoufleetjes?
Of zijn het nu [hoe toepasselijk] augurken?haha

Knuf, Monique

Hoi meiden,

Monique, gefeliciteerd met je man!!! Wat vreselijk vervelend dat je nog steeds geen ei hebt! Kun je het nog een beetje vol houden? Niet de moet op geven hoor!!!
Kan me voorstellen dat het heel frustrerend is.

Fred, hoop dat je je al weer iets beter voelt, want dit gaat toch niet je tripje naar Italie bederven! ANders ga ik wel hoor!

"s avonds heb ik echt al een buikje (puur mijn darmen) Krijg mijn broeken niet meer dicht en elke slip zit te strak! Verder zie ik ongeveer groen van misselijkheid, maar heb het er allemaal voor over. Morgen ga ik het ziekenhuis bellen voor een afspraak voor een echo. Hoop dat dat nog lukt voor mijn vakantie, maar daar reken ik niet op!

Nou, ik ga even lekker baden! Zal proberen morgen nog even langs te komen, maar Fred alvast een hele fijne mini vakantie!!!

Liefs Nien

Hoi meiden,

Monique, je hebt ook gelijk het is ook nog te vroeg. Daarbij zei mijn zus dat stel je voor, in het beste geval, ik een lichte stip zie, ik toch mijn nod moet afwachten omdat het vaak nog mis kan gaan voor je nod en dat ik die teleurstelling beter niet kan opzoeken. En dat is ook zo want ik heb op het forum ook vaak gelezen dat meiden een lichte stip/kruis zagen en toch gewoon ongi werden op de nod. Kortom, mijn nod is maandag maar ik ga dinsdagmorgen testen!
Ik ga er toch van uit dat ik niet zwanger ben want alhoewel ik wel klachtjes heb, ik echt denk dat dat komt omdat ik me gewoon niet zo lekker voel. Heb gisteren een stel kiwi's en sinasappels geperst en heb gisteren en vandaag een flink glas vitamientjes naar binnen gewerkt. Ik voel me vandaag ook alweer iets beter. Ik ben ook gewoon heel erg druk met het organiseren van de herdenkingsbijeenkomst van onze bestuurder. Gisteren heeft het in alle kranten gestaan (hij was een bekend figuur in de financiële wereld) en vandaag gaan we met zijn familie en een paar zakelijke relaties en alle medewerkers, hem herdenken. Zou blij zijn als dat achter de rug want de organisatie hiervan levert een hoop stress op! Morgen ben ik heerlijk vrij om mijn huisje nog even schoon te maken en 's avonds even uitgebreid afscheid te nemen van Robin haha (ik ga met mijn zus naar Florence) en dan vrijdag heeeeeeel vroeg naar Schiphol. Met die terreurdreiging vind ik het best een klein beetje eng maar goed.

Monique, jij zult toch wel snel varens gaan zien lijkt me. Eind deze week had je toch je eisprong? Spannend hoor. Dat wordt klussen! Ookal heb je er misschien niet zoveel zin in, je weet waarvoor je het doet!

Nien, ik blijf het zeggen maar ik vind het heerlijk dat je zo misselijk bent hihi. Ik zou het ook met beide armen omarmen!!! Ik denk dat als je zegt dat je op vakantie gaat en hiervoor een mk hebt gehad, dat je dan zeker nog voor je vakantie langs mag komen. Ik hoop het voor je!!!

Ik kom morgen zeker nog even op het net en misschien vanmiddag ook nog wel en daarna pas weer dinsdag... als ik getest heb.. Spannend!!

Dag lieve meiden, tot snel

X F.

Hoi meiden,

Het volgens mij inderdaad te vroeg om te testen. Dus wacht tot na je tripje!!!

Heb trouwens goed nieuws, ik kan 26 juli al komen voor een echo!!!!!!! Ben er zo onwijs blij mee!!! Vindt het echt helemaal top!!!

Tot Snel,

Nienepien

26 juli? Wat heerlijk! Ik wist wel dat het wel zou kunnen. Vooral als ze weten dat je een mk hebt gehad kun je eerder terecht. Ik lees het dan de 27ste als ik terug ben van mijn tripje. Wordt een spannende dag, eerst testen en dan het nieuws van jou!!!!

Hi,

Nien, wat heerlijk dat je al zo binnenkort voor een echo mag!
Maandag dus al, wauw is altijd zo bijzonder.
Fred, goed van je dat je inderdaad nog niet gaat testen.
Wat jouw zus zei heb ik ook al vaak gehoord.
Ik las laatst zelfs dat de helft van alle bevruchtingen niet uitmond in een definitieve zwangerschap.
Daar werd ik niet vrolijk van toen ik dat las.
Blijkt maar weer hoe ontzettend bijzonder een zwangerschap is!
Ben ik me ook heel erg bewust van.

Nou meiden ik zal mijn sportspullen pakken voor een uurtje spinnen.
Mag wel heel goed mijn best doen, jullie willen niet weten hoeveel gebak ik de laatste dagen gehad heb.
En mijn bikini komt binnenkort ook nog, aaahhhhh.
Ik heb nogal een lastige lengte.
Op zich heb ik maat 38, maar ik ben erg klein dus moet er erg op letten.

Nou doei,doei!

Liefs, Monique

Hoi meiden,

Wat een heerlijke dag!!! Kan hierdoor vandaag de hele wereld aan! Wij gaan zometeen naar Nijmegen!! Nou ja, eigenlijk naar Groesbeek! Om naar de 4 daagse te kijken! Mijn beste vriend loopt mee en die moeten we natuurlijk even aan moedigen.
Dus Fred, alvast een hele fijne vakantie, geniet er van! Italie is een prachtig land!
Monique, als je ei nu er nog niet is, ga ik heel hard duimen dat tie na je nachtdiensten pas springt!

Liefs Nienepien

Terug
Bovenaan