Monique2 en Nienepien

Hoi meiden!

Phoephoe, wat een dag vandaag! Gelijk ook maar naar mijn andere opa en oma geweest. En ik kwam bekaf thuis. Even een poos op de bank liggen pitten, maar blijf maar moe en voel me beroerd, als of ik griep krijg.

Fred, ik ben trouwens ook in SIenna geweest! Sienna is pertect, erg gezellig en mooi. Vond ik zelf leuker als Florence.

Jammer dat je vandaag geen klachtjes meer hebt, aan de andere kant ook wel fijn, want dan weet je in ieder geval dat je je nu niks in beeld.

Nou, ik ga maar een poosje op het toilet zitten, in de hoop me daarna wat beter te voelen.

Groetjes Nienepien

Hoi Nien,

Nou je hebt je bezoekjes weer afgelegd dus daar ben je voorlopig even klaar mee (zo ervaar ik dat tenminste...). Ben je nog vaak misselijk? Heb je naast de moeheid nog andere kwaaltjes?

Zelf heb ik niet het gevoel zwanger te zijn. De vorige zwangerschap had ik dat wel meteen. Ik verloor toen ook een druppel bloed ongeveer 5 dagen na de eisprong.. dat heb ik nu ook niet gehad. Zaterdag had ik veel last van pijnlijke steken in mijn borsten en buik maar gisteren heb ik daar totaal geen last van gehad (helaas!). Mijn darmen zijn ook al een week of 2 van slag dus ik denk dat die buikpijn daarmee te maken had. Ik weet het niet maar mijn gevoel zegt echt dat ik niet zwanger ben. Ik ga donderdag wel testen (ik heb nu toch geen hoge verwachtingen) en als het negatief is en ik dinsdag nog steeds niet ongi ben dan ga ik nogmaals testen. Jullie hadden wel goede ervaringen met de zwangerschapstesten van Romed toch? Ik heb er nl. nog 1 van het Etos huismerk liggen en nog 2 van Romed.

Ik hoor inderdaad erg veel mensen over Sienna dus daar willen mijn zus en ik ook een dagje heen. Nien, ben je met de bus vanuit Florence naar Sienna gegaan? Ik zal jullie wel missen die 4 dagen (erg he?!).

Nou meiden, ik ga maar eens aan mijn werk.

Dikke knuffel F.

Lees net in de bijsluiter van CB dat je het best tot 19 dagen na je ei kunt wachten voor je gaat testen of echt pas op je nod... ik denk dat ik dan toch beter kan wachten tot na Florence....
Ben een beetje misselijk.... hopelijk komt dat niet van de lunch....

Hoi Frederique,

Zou zeker nog even wachten met testen, als je negatief test is het toch weer een teleurstelling. En als je na je nod test, verpest je ook geen test. (ja, ik weet het, heb nu makkelijk praten, maar het is zo frustrerend dat testen.)
Romed teste bij mij inderdaad correct, maar voor de zekerheid kun je altijd die andere test er nog na doen! Toch?
Ohhhh.........vind het zo onwijs spannend. Ik had ook al 2 weken een soort ongi krampen in mijn buik voor deze zwangerschap, en gaf ook mijn darmen de schuld, dus...........

Sienna is inderdaad onwijs mooi, net of je weer in de middel eeuwen bent! Zo'n uitstraling heeft het nog, jammer dat er zoveel mensen lopen. Wij zijn er toen met de auto naar toe geweest. We stonden daar op een camping! En dedn eigenlijk alles met de auto!

Groetjes Nienepien

Ps: wel testen voor mijn vakantoe hoor!!!

O ja, mijn klachten zijn redelijk stabiel! Blijf onwijs moe en met vlagen misselijk en borsten als balonnen.
Heb vandaag trouwens contact gehad met de dokter, mag gewoon naar de verloskundige en na mijn vakantie moet ik bij mijn eigen huisarts op spreekuur komen.
Ga nu nog snel voor 30 juli een afspraak proberen te maken.

Groetjes Nien

Voor 30 juli een afspraak maken voor een echo???? Of alleen voor een eerste gesprek?
Als dat voor een echo is dan zou dat echt super zijn!! Dan weet je het nog voor je vakantie!
Vandaag hoorde ik van een collega op mijn afdeling dat ze alweer 12 weken zwanger is en vanmorgen het hartje hoorde kloppen. Ik vond het geweldig voor haar. Een paar maanden voor mij heeft zij ook een mk gehad. Zij is daarna nog maar 1 keer ongi geweest (net als jij Nienepien).

Ik heb vandaag veel kwaaltjes gehad:
Misselijk, maagzuur, krampen onderin mijn buik, gevoelige borsten en moe... Maar.. iedereen op mijn werk is zwak, ziek en misselijk dus misschien heb ik wel gewoon een virus opgelopen.

Ik ga denk ik a.s. donderdag wel testen maar ik houd het wel in gedachten, van tevoren al, dat het te vroeg kan zijn... Maar ik weet gewoon dat ik niet kan wachten tot volgende week dinsdag.
Ik heb dus besloten donderdag maar wel te testen.. denk ik... haha
Ach, ik weet het allemaal niet meer. Ik zie wel hoe ik er donderdag over denk... het feit dat ik die testen hier thuis heb liggen is veel te verleidelijk...
Nien, laat je even weten wanneer je je echo hebt of je afspraak bij de vk? Ben super benieuwd hoor!

Monique, hoe is het met jou? Druk aan het werk? Heb je al varens gezien? Vrijdag ga je volgens mij de nachtdienst in dus ik hoop dat je ervoor je eisprong hebt!!

Nou meiden, manlief is weg en ik stap lekker in een heet bad!!!!

X F.

Heeeeeee meiden,

Daar ben ik ook weer even.
Het lukte me niet om eerder te kijken.
Vanavond nog een groepje vivsite van de verjaardag en dan hebben we het gelukkig weer gehad.
Ben al vanaf zaterdag aan de taart......[oei, oei maar het is zoooo lekker]
Alhoewel ik er nu wel genoeg van heb!
Ik heb nog steeds geen varens gezien.
Wel klussen we nu om de dag om maar geen ei te missen natuurlijk!
Fred, heerlijk, al bijna een paar daagjes er tussen uit!
Donderdag toch?
Jij zit nu echt in een spannende periode.
Je kan "öfficieel" vanaf volgende week dinsdag testen toch?
Ik kan me goed voorstellen dat je goed let op de dingen die je voelt.
Nien, het zou mooi zijn als je een echo voor je vakantie hebt, kun je lekker dagdromen over dat knipperende hartje!
Dus.....borsten als balonnen!
Ik weet niet met welke cup je het normaal moet doen maar toen ik zwanger was kreeg ik ook meteen vollere borsten.
Met mijn b-cupje vond ik dat helemaal niet erg!
Dus...ik hoop een volgende zwangerschap dan ook snel te herkennen aan mijn borsten!
Het lijkt me zo geweldig als wij jouw allebei kunnen volgen!

Nou, tot gauw!

Liefs, Monique2

Hoi Monique,

Gefeliciteerd nog met je man. Was het een leuke verjaardag? Of heb je alsnog vooral op een neer gerend om iedereen van eten en drinken te voorzien?
Ik heb vandaag helemaal geen kwaaltjes meer. Volgens mij heb ik wel wat koorts dus ik vrees dat die kwaaltjes een teken zijn van een kleine griep...
Ik zit constant te denken aan testen of niet maar ik denk toch dat ik het niet ga doen. Ten eerste scheelt het een teleurstelling zo vlak voor mijn mini-vakantie en daarnaast, als ik zwanger ben dan ben ik dat hopelijk dinsdag ook nog dus ik wacht nog even. Als de test nu negatief uitwijst dan moet ik ook wachten tot dinsdag en dan ben ik er toch down van....
Ik hoop ook echt dat we onze Nien snel kunnen volgen maar ik ben echt bang dat ik deze ronde niet raak heb geschoten (of Robin heeft niet raak geschoten haha).
Nog 1 dagje werken en dan ben ik vrij!!!
Jippie!!
Nien, jij gaat ook al lekker snel weg!!!
Wanneer ben je dan weer terug? Ik zal je berichtjes wel missen hoor!
En daarna ga jij (Monique) lekker weg... heerlijk!!! Kom je even lekker tot rust en heb je alle tijd om te klussen! (hopelijk is het dan niet meer nodig!!).

Fijne avond meiden,

X F.

Terug
Bovenaan